تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: به منظور اجرای بهتر طرح هدفمند کردن یارانه‌ها طرح توزیع آرد به شکل مغازه‌ای و سیار در شهرستان تبریز اجرا شد. صادق نجفی، رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی در جلسه تنظیم بازار با اعلام این خبر گفت: در این راستا در چند نقطه شهر مراکزی برای فروش آرد به نانوایان تعبیه شده تا آزادپزان ناچار به مراجعه به کارخانجات و در نهایت سرگردانی در تامین آرد مورد نیازشان نشوند.
کد خبر: ۳۷۵۹۵۴

سبزوار ـ خبرنگار جام‌جم: به یاد 68 شهید سازمان محیط زیست کشور 68 قطعه پرنده در پناهگاه حیات وحش شیراحمد سبزوار رهاسازی شد.در این مراسم که محمدجواد محمدی‌زاده معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشت، پرندگان بالابان، دلیجه، کرکس، سارگپه، کرکس مصری، چکاوک و مینا رهاسازی شدند.رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه این مراسم درباره توسعه بحث گردشگری و اکوتوریسم این پناهگاه گفت: به واسطه نزدیکی این پناهگاه با شهر سبزوار و ظرفیت‌های خوب گردشگری ما درصدد توافق با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌‌ زیر ساخت‌ها هستیم.

سمنان ـ خبرنگار جام‌جم: همایش ملی خصوصی‌سازی با هدف بررسی موانع، مشکلات و مسائل پیش‌روی خصوصی‌سازی و ارائه راهکارها و پیشنهادهای عملی برای پیشبرد اهداف خصوصی‌سازی 12 اسفند ماه در سمنان برگزار می‌شود.به گفته محمود نیک‌خواه، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، مدیران و کارشناسان دوایر دولتی و خصوصی کشور و استادان و دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی مانند صنایع و علوم انسانی در گرایش‌های مختلف مدیریت از جمله مخاطبان اصلی این همایش یک روزه هستند.

خرم‌آباد ـ خبرنگار جام‌جم: مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: 5 هزار کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی سنتی در این استان وجود دارد که در صورت تبدیل به کانال‌های آب‌بر صنعتی می‌تواند تا 25 درصد از هدررفت آب جلوگیری کند.اکبر فدیش افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 5‌/‌9 کیلومتر کانال در استان احداث شده و تا پایان سال نیز 5‌/‌27 کیلومتر دیگر احداث می‌شود.

کرمان ـ ایرنا: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: تونل جدید از وسط زمین عمود بر لایه زغال برای بیرون آوردن کارگران محبوس شده در معدن هجدک راور احداث می‌شود.

غلامحسین رحیمیان افزود: امروز نتیجه تحقیقات ژئوفیزیک به روش ثقل‌سنجی و لرزه‌نگاری برای مشخص شدن ابعاد فضای خالی ایجاد شده در محل حادثه اعلام خواهد شد. وی ادامه داد: این اطلاعات به ما نشان می‌دهد که سطح زمین تا چه مکانی خالی شده تا با استفاده از این آمارها بتوانیم تونل را به صورت دقیق و حساب شده احداث کنیم. این کار به دلیل نزدیک بودن محل احداث تونل با مکان وقوع حادثه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها