تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان صنایع دستی استان برای معرفی دست‌ساخته‌های خود در پنجمین نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع دستی بوشهر حضور می‌یابند. تراب محمدی در این باره گفت: در این نمایشگاه هنرمندان برجسته و فعال در رشته‌های شیشه‌گری سنتی، گلیم و ورنی‌بافی، ریزه‌کاری روی چوب و قالی‌های هنری، آثار و رشته هنری خود را در معرض دید بازدیدکنندگان هنرمند و هنردوست استان بوشهر قرار خواهند داد.
کد خبر: ۳۷۵۴۵۹

اهواز ـ جام‌جم: به گفته مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، 20 گروه ثابت و سیار بر نحوه عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز همزمان با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نظارت دقیق خواهند کرد. شاپور رستمی اظهار کرد: این 20 تیم ثابت و سیار شامل نمایندگان سازمان تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی هستند که برعملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت دارند.

همدان- خبرنگار جام‌جم: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: با بهره‌برداری مجتمع جورقان میزان تولیدات گلخانه‌ای استان 35 هکتار افزایش می‌یابد.

علی زمانیان با بیان این‌که در بحث گلخانه باید به سمت ایجاد مجتمع‌ها رفت، اظهار کرد: محدودیت در منابع آبی در سطح استان وجود دارد همچنین شهرستان همدان و بخش قهاوند نیز بحران آب را سپری می‌کند به طوری‌که بخشی از اراضی به بیابان تبدیل شده است.

وی با اشاره به این‌که برای تولید محصولات محدودیت در سطح آب وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به این‌که عملکرد در گلخانه‌ها 5 تا 6 برابر افزایش می‌یابد، استفاده بهینه از آب صورت می‌گیرد، زیرا یکی از رویکرد‌ها در وزارتخانه بحث بهره‌برداری درست از آب است.

اهواز- جام‌جم: رئیس سازمان تعاون روستایی گفت: این استان با تولید بیش از 11 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

هرمز خواجوی با بیان این‌که سالانه محصولات کشاورزی مختلفی در استان تولید می‌شود، گفت: سالانه حدود یک و نیم میلیون تن گندم، 500 هزار تن ذرت، 150 هزار تن خرما و 2 میلیون تن سبزی و صیفی در استان تولید می‌شود.

رشت - ایسنا: استاندار گیلان با بیان این‌که جاده آستارا به رشت و رشت به چابکسر نمی‌تواند به میزان کافی سریع‌السیر باشد، گفت: ساخت جاده آستارا - چابکسر از داخل دریا انجام می‌شود. همه کاربری‌های لازم را در آن تعریف خواهیم کرد.

روح‌الله قهرمانی‌چابک در مراسم روز راهدار با اشاره به ساخت جاده دو طبقه بین میدان شهید قلی‌پور و باستانی‌‌شعار اظهار کرد: تا چند سال آینده امکانات خدمات رفاهی و بین راهی در گیلان چشمگیر می‌شود.

وی در خصوص تصادفات رانندگی در راه‌ها گفت: مرگ در جاده‌ها و مسیرها ضایعه غیرقابل تحملی است که باید به صفر برسد و برای ایمن ‌سازی راه‌ها و تکریم مسافران و سرمایه‌گذاران از همه امکانات استفاده می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها