صداگذاری و میکس فیلم تلویزیونی «بلندترین شب سال» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۳۴۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، پیش تولید این فیلم که 20 آبان آغاز و در 29 آبان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی اکبر کریمی کلید زده شد، به مدت 20 روز به طول انجامید.

به گفته کریمی تهیه کننده «بلندترین شب سال»، بیش از 95 درصد از تصویربرداری این فیلم در شهر تهران و در فضای بیرونی و شب انجام شده است و با انجام تدوین این فیلم توسط منوچهر هادی، ساخت موسیقی توسط سعید ذهنی و صداگذاری و میکس توسط محمدرضا یوسفی شروع شده است.

«بلند ترین شب سال» داستان رحیم یک پسر روستایی است که به انگیزه شرکت در یک آزمون استخدامی شب یلدا از تبریز به تهران می آید، تقدیر به گونه‌ای رقم می‌خورد او شب را در خیابان به صبح برساند و...

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: پدرام کریمی، مجری طرح و مدیر تولید: مهرداد زکی زاده، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: وحید دوزنده، طراح گریم: مهرداد کریمی، طراح صحنه و لباس: مانی خرمشاهی، صداگذار: محمدرضا یوسفی، تدوین: منوچهر هادی،  دستیار و برنامه ریز: نغمه نظری، عکاس: آرش صادقی.

حسین عابدینی، علی سلیمانی، ناصر گیتی جاه، عطیه معصومی، صدیقه کیانفر، علیرضا اسدی، محمدرضا داوود نژاد و یکتا ناصر بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند 30 آذر به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها