با پرداخت یارانه نقدی سرپرستان خانوار متقاضی در زنجان و کرمانشاه تعداد استان هایی که یارانه نقدی آنها واریز شده است به 28 استان رسید.
کد خبر: ۳۶۶۰۳۳

به گزارش شبکه خبر مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: با پرداخت یارانه نقدی سرپرستان متقاضی در استان های باقیمانده، واریز نقدی یارانه ها در سراسر کشور با موفقیت پایان می یابد.

مرادی اجرای مرحله نخست قانون هدفمندسازی یارانه ها را موفقیت آمیز دانست و افزود: نحوه اجرای مراحل دیگر قانون هدفمندسازی یارانه ها، به صورت رسمی اعلام می شود.

در همین زمینه سخنگوی طرح تحول اقتصادی از واریز یارانه همه خانوارها در سراسر کشور تا آخر وقت پنجشنبه به حساب آنان خبر داد و گفت: پس از این مرحله باید مطمئن شد مبلغ یارانه ها به حساب همه افرادی که نام نویسی کرده‌اند ، واریز شده است.

فرزین افزود: در قانون هدفمند کردن یارانه ها60 درصد یارانه ها به مردم و 30 درصد آن به بخش های تولید، صنعت ، کشاورزی ، حمل و نقل ، شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت می شود.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مصرف بسیار زیاد حامل هـای انـرژی و افزایش هفت درصـدی مصرف سالانه انرژی در کشور گفت: هم اکنون روزانه 3 میلیون و 800 هـزار بشکه نفت صادر و یک میلیون و 700 هـزار بشکه در کشور مصرف می شود، اما اگر رشد مصرف را کنترل کنیم سالانه 8 تا 10 میلیارد دلار به نفع کشور و سازندگی آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها