تیم ملی فوتبال بحرین در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی توگو با 3 گل به برتری رسید، اما حالا به فاصله چند روز از این دیدار، فدراسیون فوتبال بحرین به دنبال متقلبانی است که خودشان را جای تیم ملی توگو جا زدند و در دیدار دوستانه مقابل این تیم به میدان رفته‌اند!
کد خبر: ۳۵۳۱۹۸

پس از اعلام خبر پیروزی تیم ملی بحرین مقابل تیم ملی توگو، سران فدراسیون این کشور آفریقایی اعلام کردند از این بازی دوستانه بی‌اطلاعند و بازیکنانی که به میدان رفته‌اند اصلا توگویی نبوده‌اند و فقط نام تیم ملی فوتبال توگو را جعل کرده‌اند.

ظاهرا شرکتی که این دیدار دوستانه را ترتیب داده و از بابت آن پول هنگفتی به جیب زده، اصلا در لیست فیفا قرار ندارد و صرفا با در اختیار داشتن چند فوتبالیست نیمه‌حرفه‌ای،‌ تیمی جعلی با نام توگو را برای بازی با بحرین به زمین فرستاده است.

این اتفاق نادر می‌تواند هشداری برای کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال کشورمان باشد که این روزها به هر دری می‌زند تا برای تیم ملی و تیم امید کشورمان حریف تدارکاتی پیدا کند، هشدار از این بابت که کمیته روابط بین‌الملل با مسوولیت آدم چندشغله‌ای چون عباس ترابیان ، این روزها خوب گاف می‌دهد.

آن از جریان معرفی اکراین به عنوان حریف تدارکاتی تیم ملی در روز 20 مرداد، که بعدا معلوم شد از قبل قرار بوده اکراین در آن روز با هلند بازی کند(!) و آن هم از جریان فیکس کردن تاریخ 25 آبان با کامرونی‌ها برای بازی با تیم امید ایران، در شرایطی که تیم امید در آن تاریخ در گوانگجو حضور دارد و مشغول شرکت در بازی‌های آسیایی است!

با این اوصاف می‌ترسیم چند روز دیگر هم بازی با یک تیم ملی از سوی کمیته روابط بین‌الملل هماهنگ شود و بعد از آن بفهمیم تیمی که با آنها بازی کرده‌ایم و شکستش داده‌ایم، جعلی بوده و اساسا وجود خارجی نداشته. به هر حال وقتی ترابیان علاوه بر ریاست کمیته فوتسال، در وزارت نفت هم شاغل است و کمیته بین‌الملل سومین شغل او به شمار می‌رود، بعید نیست گاف سوم کمیته روابط بین‌الملل، چیزی شبیه به این باشد.

رضا پورعالی
گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها