حق با شماست

گارانتی یعنی چه؟

حسینی از تهران: هفته آخر تیرماه، هفته بهزیستی نام گرفته. از مسوولان می‌خواهم که قانون مربوط به جانبازان و معلولان را برای معلولان نیز اجرا کرده تا با 20 سال سابقه بتوانند بازنشسته شوند.
کد خبر: ۳۴۱۱۸۰

عبدی از تهران: در 9 تیر مطلبی در مورد استفاده از پارک آب و آتش توسط بچه‌ها چاپ کرده بودید که قابل تقدیر است ولی ای کاش در مورد ترافیک و مزاحمت‌هایی که برای ساکنان منطقه نیز به وجود می‌آید، نیز گزارشی تهیه کنید.

باقری از تهران: 4 سال پیش ماشین دوگانه‌سوزی از کارخانه ... تحویل گرفتم که با گذشت این مدت هنوز کیت گاز آن را تحویل نداده‌اند. لطفا مسوولان جوابگو باشند.

محمدی از کاشان: در مورد استفاده از لامپ کم مصرف تبلیغات زیادی صورت می‌گیرد، ولی هنگام مراجعه به اداره برق برای خرید لامپ می‌گویند موجود نیست. لطفا مسوولان وزارت نیرو رسیدگی کنند.

یک شهروند: هنگام تحویل خودرو از شرکت... متوجه شدم که قیمت خودروی تحویلی از کارخانه نسبت به بیرون 200 هزار تومان گران‌تر است. علت چیست؟

صادقی‌نیا از یزد: برای تعمیر کولر ماشین به نمایندگی... مراجعه کردم که می‌گویند گاز کولر آن تمام شده و شامل گارانتی نمی‌شود. پس مفهوم گارانتی چیست؟

قمیشی از دزفول: از معاونت برنامه‌ریزی دولت سوال شود حقوق کم معلمانی که در سال 88 استخدام شدند چه‌موقع ترمیم می‌شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها