آخرین وضعیت ملی‌پوشان فوتبال

حاجیلو: 9 نفر خط می‌خورند

سرپرست تیم ملی فوتبال ضمن تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی برای سفر به اردوی اتریش گفت: با حذف نام 9 بازیکن، تیم ملی با 26 بازیکن عازم اردوی تدارکاتی اتریش می شود.
کد خبر: ۳۳۸۰۹۹

به گزارش مهر ، اصغر حاجیلو گفت: پس ازبازگشت افشین قطبی به ایران از بین 35 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، اسامی 9 بازیکن که بدلایل مختلف نمی توانند تیم ملی را در سفر به اتریش همراهی کنند اعلام خواهد شد تا تیم اعزامی با 26 بازیکن راهی اروپا شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر 22 بازیکن به همراه 4 دروازه بان (سید مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، شهاب گردان، ابراهیم میرزاپور) تیم ملی را همراهی خواهند کرد ضمن اینکه نکونام و شجاعی بدلیل حضور در تمرینات بدنسازی باشگاه اوساسونا به این اردو دعوت نشده اند.

حاجیلو تصریح کرد: 3 بازیکن تیم فوتبال امید شامل؛ احسان حاج صفی، کریم انصاریفرد و میلاد زنیدپور بدلیل مشمول بودن با مشکلات خروجی روبرو هستند که درحال رایزنی هستیم تا مشکل این بازیکنان تا زمان اعزام تیم برطرف شود.

وی افزود: حمید علی عسگر در اردوی اخیر تیم امید دچار مصدومیت شد و وضعیتش نامشخص است. علاوه بر این اولادی هم مدارک لازم برای خروج از کشور را به فدراسیون ارائه نداده و حضور این بازیکن هم در سفر به اتریش به احتمال زیاد منتفی است.

حاجیلو یادآورشد: آندرانیک تیموریان اعلام کرد از چند باشگاه آلمانی پیشنهادهایی دارد و برای شرکت در تست پزشکی این تیم ها عازم آلمان می شود تا از این کشور مستقیما به اردوی تیم ملی محلق شود.

سرپرست تیم ملی درخصوص وضعیت فرهاد مجیدی نیز اظهار داشت: وی مدارک مورد نیاز برای خروج از کشور را به فدراسیون ارائه نداده و در لیست بازیکنانی که مجوز سفر به اتریش را دریافت کرده اند، قرار ندارد ولی گویا وی پیش از این ، ویزای شینگن و مجوز سفر به کشورهای اروپایی را دارد که در صورت اعتبار این مجوز ، همراه تیم ملی عازم اتریش خواهد شد.

وی از محمد نصرتی بازیکن تیم تراکتورسازی که در اردوی ترکیه حضور دارد و 6 ملی پوش تیم پرسپولیس شامل؛ محمد نوری ، علیرضا حقیقی ، امیرحسین فشنگچی ، هادی نوروزی ، غلامرضا رضایی  و حمید علی عسگر به عنوان بازیکنانی که در اردوی آلمان به سر می برند نام برد و اظهار داشت: این بازیکنان قرار است از طریق هماهنگی فدراسیون بطور مستقیم از ترکیه و بصورت زمینی عازم اتریش و محل کمپ تیم ملی شوند.

حاجیلو تصریح کرد: تیم ملی روز 20 تیرماه عازم کشور اتریش خواهد شد و 31 تیرماه نیز به ایران بازمی گردد که در واقع دو روز اردوی تیم در اروپا کم شده تا بازیکنان ملی پوش زمان بیشتری برای همراهی تیم های باشگاهی خود و حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها