تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: آثار دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه از امروز هشتم تیرماه به مدت یک‌هفته در شهر اصفهان به نمایش گذاشته شد. حسین نجفی، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه 60 اثر از آثار عکاسان دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه به نمایش گذاشته شده است. سومین جشنواره عکس فیروزه از اول تا پنجم مرداد امسال در کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۷۴۳۲

ایلام ـ مهر: معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سد دویرج شهرستان دهلران واقع در استان ایلام سال 90 آبگیری می‌شود. علی‌محمد ‌گلشن گفت: 144 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای طرح ملی ساخت سد مخزنی دویرج در دهلران اختصاص یافته است. وی با اشاره به این‌که این میزان اعتبار اختصاصی تا پایان سال جاری هزینه می‌شود، افزود: برای اجرای این پروژه ملی تاکنون 530 میلیارد ریال هزینه شده است.

کاشان ـ خبرنگار جام‌جم: فرماندار کاشان از اعلام شهرستان کاشان به عنوان منطقه ممنوعه برای اتباع بیگانه خبر داد. حسینعلی حاجی گفت: فرمانداری ویژه شهرستان کاشان به دنبال اعلام این که شهرستان کاشان به عنوان منطقه ممنوعه برای اتباع بیگانه است، در حال طی کردن مراحل قانونی این طرح است.

تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: استاندار آذربایجان شرقی گفت: عدم تناسب زمانی و مکانی بارش‌ها، برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی و رشد روزافزون مصرف آب، باعث شده استان آذربایجان شرقی در مدیریت مصرف آب با چالش و مشکل مواجه شود. احمد علیرضا بیگی با اظهار این مطلب مردم را به استفاده بهینه از این نعمت بی بدیل فراخواند.

کلاردشت ـ خبرنگار جام‌جم: بیش از 23 هکتار از عرصه‌های جنگلی از متجاوزان به اراضی ملی در کلاردشت رفع تصرف شد. مهرداد صیادی‌نژاد رئیس دادگستری منطقه کلاردشت و مرزن‌آباد به مناسبت هفته قوه قضاییه با اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلات قضایی این منطقه ویژه گردشگری، مشکل تجاوز به اراضی ملی و پدیده زمین‌خواری طی چند سال اخیر است که با تلاش منابع طبیعی کلاردشت و چالوس رفع شده است.

بجنورد ـ خبرنگار جام‌جم: بارش شدید باران در چند روز گذشته موجب بروز سیل در خراسان شمالی شد که به موجب آن 22 میلیارد و 714 میلیون ریال خسارت به راه‌های این استان وارد گردید. ابوالفضل باقرنیا، مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: این خسارات مربوط به آسیب‌دیدگی شانه راه‌ها، روسازی و زیرسازی راه‌ها، آب‌نما، ابنیه و پل‌هاست.

مشهد ـ فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال قطار شهری مشهد به بهره‌برداری می‌رسد. محمود صلاحی اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته طی بازدید از شرکت CNR که هشتمین شرکت تولید‌کننده قطار شهری جهان است، واگن‌های قطار شهری مشهد از ابتدای شهریورماه از طریق بندر دالیان چین بارگیری و به ایران ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها