فینال 2006 تکرار می‌شود

آرسنال - بارسلونا

تیم فوتبال آرسنال انگلستان پس از شکست در دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 مقابل بارسلونی اسپانیا، روز چهارشنبه در ورزشگاه امارات در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بار دیگر با این تیم رو به رو می شود.
کد خبر: ۳۱۸۵۵۱

 به گزارش مهر، تیم فوتبال آرسنال در حالی روز چهارشنبه با بارسلونا دیدار می کند که روز شنبه و در دیدار با بیرمنگام در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلستان و در حالی که تا واپسین لحظات بازی از حریف خود پیش بود در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا امید قهرمانی این تیم کمرنگ شود.

آرسن ونگر ، سرمربی آرسنال، در خصوص آماده سازی بازیکنان خود برای دیدار با بارسلونا گفت: آماده کردن بازیکنان پس از این اتفاق تلخ برای دیدار با بارسلونا کار دشواری است. ما در وضعیتی قرار داشتیم که می توانستیم تمام بازی های خود را ببریم و قهرمان لیگ برتر شویم اما از دست دادن این دو امتیاز، لطمه بزرگی به آرسنال زد.

وی در خصوص مصدومیت سسک فابرگاس برای دیدار با بارسلونا گفت: ضربه سختی به زانوی این بازیکن وارد شده و معلوم نیست که به این بازی برسد.

تیم فوتبال آرسنال در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 و در حالی که تا دقایق پایانی بازی از حریف خود بارسلونا با تک گل سول کمپل پیش بود، دو گل دریافت کرد و جام را از دست داد.

در آن دیدار، تیه ری آنری در عضویت آرسنال بود اما توپچی ها این بار مهاجم فرانسوی خود را در تیم رقیب می بینند.

آنری در خصوص بازگشت به لندن گفت: بازی با آرسنال برای من بازی عجیب و در عین حال سرشار از احساس خواهد بود. با این حال خونسردی خود را حفظ می کنم.

بارسلونا ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در سفر به لندن تمامی نفرات خود را در اختیار خواهد داشت.

دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها