وبولوژی

صادق باشید

برقراری ارتباط صادقانه یکی از دشوارترین نوع ارتباط‌ها است و به‌همین دلیل می‌توانید به‌دیگران نظر صادقانه خود را ابراز کنید بدون آنکه نام شما در آنجا وجود داشته باشد. به‌این وب‌سایت بروید تا نسخه بهتری از خود بسازید:‌ http://betterme.com/
کد خبر: ۳۱۷۵۶۸

اشتراک اسناد و همکاری آنلاین

سرویس‌های همکاری آنلاین بسیاری وجود دارند، اما سرویس اشتراک سندی را که بتوانید به‌صورت گروهی روی یک سند کار کنید، آن‌را علامت بزنید، ‌تصحیح کنید و نظر خود را در مورد آن بنویسید، تنها می‌توانید از سایت کروکوداک دریافت کنید.

به‌این سایت بروید و یک دور تور وب‌گردی آن‌را ببینید تا متوجه قابلیت‌های آن شوید:‌

http://crocodoc.com/

ساختن وب‌ با وقار

با کمک سرویسی که وب‌سایت Flavors.me ارائه می‌دهد، می‌توانید با جمع‌آوری مطالب پراکنده‌ای که در نقاط مختلف وب قرار داده‌اید، یک وب‌سایت شیک و باوقار ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. تنها کافی است در این وب‌سایت ثبت نام کنید:‌

http://flavors.me

خوشمزه‌ها در سفر

اگر به شمال کشور سفر کرده‌اید یا به تهران آمده‌اید و قصد دارید در مسافرت نوروزی، شام و نهار درست کردن را تعطیل کنید و به دنبال رستوران‌های مناسب با غذاهای خوشمزه هستید پیشنهاد می‌کنیم از سایت فیدیلیو کمک بگیرید.

اطلاعاتی همچون عکس، منوی غذا همراه با قیمت، آدرس و شماره تماس رستوران‌ها در این سایت قابل مشاهده است.

همچنین با همراه داشتن نرم‌افزار نسخه موبایل این سایت می‌توانید اطلاعات جامع رستوران‌ها را همیشه همراه با خود داشته باشید.

http://www.fidilio.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها