بالا ، ایندیانا جونز ، جان‌سخت4 و...

تلویزیون ،سه‌شنبه11فیلم پخش می‌کند

شبکه‌های مختلف سیما در سه شنبه آخر سال 11 فیلم و انیمیشن شاخص دنیا از جمله عصر یخبندان 3 ، شکارچیان ذهن ، نابودگر 4 و... را پخش می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۷۲۵۱

به گزارش فارس ، فیلم‌های سینمایی «مسابقه» ، «عصر یخبندان3» ، «آسترو» ، «پرواز» ، «فرود» ، «نقطه انهدام» ، «نابودگر4» ، «شکارچیان ذهن» ، «منطقه 9» ، «جان سخت 4» و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» در آخرین سه شنبه سال 88 از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، مشخصات فیلم‌های سه شنبه 25 اسفندماه به شرح زیر است:

مسابقه

فیلم سینمایی «مسابقه» سه شنبه 25اسفندماه ساعت 17 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در سال 2012، اوضاع اقتصادی آمریکا به شدت درهم ریخته، جرم و جنایت گسترش زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل زندان‌ها از مجرمین پر شده است. عده‌ای از افراد سودجو، زندان‌های خصوصی دایر کرده‌اند و زندان‌های خطرناک را در آنجا نگهداری می‌کنند.
فیلم سینمایی «مسابقه» ساخته پل اندرسون محصول مشترک سال 2008 کشورهای آلمان، انگلیس و آمریکا است.

عصر یخبندان 3

فیلم سینمایی «عصر یخبندان 3» به کارگردانی کارلوس سالدانا سه شنبه 25 اسفند ماه ساعت 16:10 از شبکه دو پخش خواهد شد.
داستان در مورد ورود به سرزمین دایناسورهاست. دیگو، الی، سید و باقی حیوانات وارد منطقه جدیدی می شوند که در آن دایناسورها زندگی می کنند. سید که از سه تخم حیوان مراقبت می‌کند بعد از اینکه آنها سر از تخمشان بیرون می‌آورند متوجه می‌شوند که سه بچه دایناسور هستند، سید از آنها مراقبت می کند و با ورود مادر دایناسورها سید همراه با بقیه بچه دایناسورها رفته و ازگروه جدا می شود.
فیلم سینمایی «عصر یخبندان 3» محصول سال 2009 کشور آمریکاست.

آسترو

فیلم سینمایی «آسترو» محصول سال 2009 کشورهای هنگ کنگ، آمریکا و ژاپن سه شنبه 25 اسفند ماه ساعت 17:35 از شبکه دو پخش خواهد شد.

زمین به یک گاراژ ربات‌های اسقاطی تبدیل شده و تنها قسمتی از آن به نام متروسیتی در ورای آن مشغول پروازاست. در متروسیتی دکتر «الفان» با همکاری دکتر «تنما» دو منبع انرژی به نام‌های هسته آبی و قرمز پیدا کرده‌اند.

کریستین بل ونیکلاس کیج در فیلم سینمایی «آسترو» به کارگردانی دیوید بورس به ایفای نقش پرداختند.

پرواز

فیلم سینمایی «پرواز» (up) به کارگردانی پیتر داکتر سه شنبه 25 اسفند ساعت 19:10 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بیان دوران پسر کوچکی شروع می شود که با دختری به نام الی که هم سن و سال خودش است آشنا می‌شود. کارل متوجه می شود که رویای رفتن به آمریکای جنوبی در هر دوی آنها مشترک است. آنها با هم ازدواج کرده و تصمیم می‌گیرند تا برای رفتن به آنجا پول‌های خود را جمع کنند ولی هربار پس انداز خود را برای مشکلی خرج می کنند.

فرود

فیلم سینمایی «فرود» سه شنبه 25 اسفندماه ساعت23:45 از شبکه دو پخش می‌شود.
داستان در مورد جک بندر یک مامور پلیس  FBI است که به عنوان عضو مذاکره کننده در ماموریت‌ها حضور می یابد. تلاش او براین است که شرایط بحرانی بدون خشونت خاتمه یابد، اما این تفکر از سوی فرمانده او «لورنزو» مورد پذیرش نیست.
آنتونی میکاییل هال و امی هادسون در فیلم سینمایی «فرود» به کارگردانی آرمانت ماسترویانی محصول سال 2007 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

نقطه انهدام

فیلم سینمایی «نقطه انهدام» محصول سال 2007 کشور کانادا روز سه شنبه 25 اسفندماه ساعت 15:30 از شبکه سه پخش می‌شود.
دانشمندی یک دستگاه سفر در زمان اختراع می کند. دستگاه از سوی سازمان تحقیقاتی مربوطه خطرناک اعلام می‌شود و سعی می شود جلوی ساخت آن گرفته شود و مخترع کار که متوجه می‌شود این بهانه ای است تا نیروهای امنیتی آمریکا دستگاه را در اختیار گیرند، به کمک دستگاه ناپدید می‌شود در حالیکه یک دستگاه یدک دراختیار یکی ازهمکارانش است.
جیسون پریستلی، گاروین سانقورد و گاری هورسون در فیلم سینمایی «نقطه انهدام» به کارگردانی جیسون بورک به ایفای نقش پرداختند.

نابودگر 4

فیلم سینمایی «نابودگر4» سه شنبه 25 اسفندماه ساعت 21 از شبکه سه پخش خواهد شد.
در سال 2003 یک جنایتکار به نام رایت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت می کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفاً جان کان زنده می ماند پی می برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله به کار گرفته شده است.
کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین در فیلم سینمایی «نابودگر4» به کارگردانی مک گینتی محصول سال 2009 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند .

شکارچیان ذهن

فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» سه شنبه 25 اسفندماه ساعت 15:45 از شبکه چهار پخش خواهد شد.
یک تیم حرفه‌ای از افسران جوان برای آموزش‌های بیشتر و یک رقابت نظامی به یک جزیره منتقل می‌شوند. آنها با دنیای بیرون ارتباطی ندارند. اما ناگهان یکی از آنها به طرزمشکوکی کشته می‌شود، آنها به یکدیگر شک می کنند و هر کدام تلاش می کند جان خود را حفظ کند.
فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» به کارگردانی ری هارلین محصول سال 2002 کشور کانادا و آمریکاست.

منطقه 9

فیلم سینمایی «منطقه 9» سه شنبه 25 اسفندماه ساعت20:30 از شبکه چهار پخش می شود.
موجودات فضایی با یک سفینه غول پیکر درآفریقا به زمین آمده‌اند و در یک منطقه قرنطینه زندگی کثیفی را می گذرانند. آنها دارای سلاح‌های خاص خود هستند که تنها خودشان قادر به شلیک‌اند. دولت تصمیم می‌گیرد آنها را خلع سلاح کند.
شارلتو کوپلی و جیسون کوپ در فیلم سینمایی «منطقه 9» به کارگردانی نیل بلومکامپ به ایفای نقش پرداختند.

ایندیانا جونر و قلمرو جمجمه بلورین

فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ سه شنبه 25 اسفندماه ساعت 19 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی هریسون فورد، کیت بلانچارد ، کارن آلن و شیا لابیوف خواهید دید: ایندیا جونز که اکنون به سنین پیری رسیده همراه با دوست قدیمی‌اش مک، گرفتار یک گروه تبهکاری می شوند که گمان می کنند ایندی محل اختفای جمجمه بلورین را می داند و می خواهند او را وادار کنند که آن محل را به آنها نشان دهد.
فیلم سینمایی «ایندیانا جونزو قلمرو جمجمه بلورین» محصول سال 2008 کشور آمریکا در ژانر حادثه‌ای، ماجراجویی و هیجانی ساخته شده است.

جان سخت 4

فیلم سینمایی «جان سخت 4» به کارگردانی لن وایزمن40 دقیقه بامداد 26 اسفند ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی بروس ویلیس، تیموتی الیفانت، جاستین لانگ و مگی کیو آمده: جان مک کلین پلیسی میانسال با یک زندگی ازهم پاشیده است و دختری که جدا از او زندگی می‌کند. او در ماموریت جدیدش باید یک هکر رایانه‌ای به نام «متیو فارل» را بازداشت کند. قبل از این تعداد قابل توجهی از هکرها با انفجار خانه‌هایشان به گونه‌ای مرموز کشته شده‌اند و هنگامی که «جان» برای دستگیری «متیو» به منزل او رفته است. «متیو» نیز هدف گلوله قرار می گیرد.
فیلم سینمایی «جان سخت 4» محصول سال 2007 کشورهای انگلیس و آمریکا در ژانر حادثه‌ای ، جنایی ، هیجانی ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها