بندر عباس - خبرنگار جام جم: سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: 7 بوستان بندرعباس به استقرار و اسکان گردشگران نوروزی اختصاص یافت.عبدالحسین دبیده افزود: بوستان‌های شهید دباغیان، گل‌ها، خلیج‌فارس، ورزش، دولت، غدیر و جهانگردی محل‌هایی است که گردشگران نوروزی می‌توانند در آنها چادر نصب کنند.
کد خبر: ۳۱۶۵۲۲

تبریز - خبرنگار جام‌جم‌: به پیشنهاد سپاه عاشورا اردوگاه شهید باکری در خرمشهر زائرسرا می‌شود.سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به علاقه‌مند بودن اقشار مختلف مردم استان برای سفر به مناطق هشت سال دفاع مقدس و کمبود جا و به منظور اسکان و ارائه تسهیلات بهتر به کاروان‌های راهیان نور، این اردوگاه زائرسرا می‌شود.

بجنورد - خبرنگارجام‌جم: تدوین 6 استاندارد ملی در سال88 توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی صورت پذیرفت و به تصویب کمیته ملی سازمان استاندارد رسید.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران، چهارمین نمایشگاه دستاوردهای زنان خانه‌دار، هفدهمین نمایشگاه فروش بهاره و هشتمین نمایشگاه هنر و هنرمند از 18 تا 25 اسفندماه در تبریز برگزار می‌شود.حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز افزود: نمایشگاه فرش دستباف در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع و با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، قم، یزد، کرمان و خراسان برگزار می‌شود.

سنندج - خبرنگار جام‌جم: رونق صنعت بیمه برای توسعه بخش کشاورزی در استان کردستان ضروری است. ابراهیم حسین‌نژاد اظهار کرد: در مسیر تولید محصولات در بخش کشاورزی، خطرات طبیعی و غیرمترقبه‌ای وجود دارد که اقتصاد کشاورزی را در معرض تهدید قرار می‌دهد اما بیمه می‌تواند راهکار موثری باشد.

همدان - خبرنگار جام‌جم: با توجه به کاهش مجدد سهمیه بنزین خودروها و به منظور جذب گردشگرانی که قادر به استفاده از خودروهای شخصی نیستند، سرویس مناطق گردشگری همدان در ایام نوروز و در مسیرهای تعیین شده مهمانان داخلی و خارجی همدان را به بازدید آثار باستانی خواهند برد.

گیلان - فارس: معاون راهداری اداره‌کل راه و ترابری گیلان گفت: کمبود منابع مالی و مشکلات تهیه مصالح دلیل اصلی اجرای کند پروژه چهاربانده پونل تالش آستارا است. محمدرضا نازک‌کار با اشاره به وضعیت پروژه کنارگذر اسالم افزود: پروژه کنارگذر اسالم به دلیل ناتمام بودن در تعطیلات نوروز زیر بار ترافیک نمی‌رود.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: سعید مدرس‌زاده، شهردار کاشان گفت: طرح استقبال از مسافران بهار در کاشان طی مانوری با استفاده از 50 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات سبک و سنگین شهرداری کاشان به منظور شستشو و تمیز کردن خیابان‌ها و معابر این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها