پس از مدت‌ها راحت خوابیدم

دایی: نباید دچار غرور شویم

گروه ورزش: فاتح بزرگ دربی 68 علی دایی بود که با تدابیر مؤثرش در نیمه دوم دربی، نقش مهمی در پیروزی قرمزها ایفا کرد. این نتیجه بیشتر از همه به خود دایی چسبید تا جایی که وی عنوان کرد با پیروزی در این بازی بعد از مدت‌ها در فوتبال به آرامش رسید. سرمربی پرسپولیس افزود: «پس از دربی توانستم براحتی بخوابم و مدت‌ها بود که چنین آرامشی را تجربه نکرده بودم. این پیروزی روحیه جدیدی به بازیکنان داد. بسیار خوشحالم که تمام مردم ایران از این نتیجه راضی بودند.»
کد خبر: ۳۱۱۱۹۸

دایی که باید تیمش را برای بازی روز سه‌شنبه با ایران‌جوان بوشهر آماده کند، نگران این است که شاگردانش جام حذفی را با غرور آغاز کنند: « بازیکنان ما نباید با پیروزی برابر استقلال در دربی مغرور شوند. ما اگر برای همین بازی با ایران‌جوان تلاش مضاعفی از خود نداشته باشیم، از جام حذفی کنار خواهیم رفت و این می‌تواند بزرگ‌ترین شکست ما در پیشبرد اهدافمان باشد.»

دایی گفت: «هدف ما صعود به لیگ قهرمانان آسیاست و نیم نگاهی نیز به رتبه‌های بالاتر خواهیم داشت. از این رو هیچ بازیکنی حق ندارد احساس آرامش و کم‌کاری کند. ما اکنون در اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا حریفانمان را مغلوب کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها