مهر: سفیر جمهوری اسلامی در عراق با بیان این‌که عهدنامه‌های مرزی امضا شده میان دولت‌ها از منظر حقوق بین‌الملل، ماهیتی ابدی و لایتغیر دارند، گفت: بر این اساس حتی مقولاتی مانند جنگ، جانشینی دولت‌ها و تغییر بنیادین در کشورها، تاثیری در عهدنامه‌های مرزی ندارد و 2 دولت ایران و عراق در این زمینه تاکید دارند. حسن کاظمی‌قمی درباره توافقات مقامات ایران و عراق برای حل سوءتفاهمات مرزی گفت: سیاست 2 کشور درباره مرزها بر پایه اعتماد متقابل، حسن همجواری و التزام به عهدنامه‌های مرزی است و با وجود طولانی بودن مرزهای ایران و عراق، این مرز جزو امن‌ترین و اقتصادی‌ترین مرزها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۵۷۸۵

متکی: ایران منتظر دریافت پاسخ عملی گروه 1+5 است

فارس: منوچهر متکی، وزیر امور خارجه کشورمان درباره ضرب‌الاجل ایران به طرف‌های مقابل درباره تامین سوخت رآکتور تهران با بیان این‌که ما یک پیام دادیم که بخوبی از سوی طرف‌های مقابل دریافت شد، گفت: منتظریم تا پاسخ عملی گروه 1+5 را دریافت کنیم.

وزیر کشور: سرنخ‌ها حکایت از عمق کینه‌توزی عوامل فتنه دارد

ایسنا: مصطفی محمد نجار، وزیر کشور در مراسم معارفه مجتبی اعلایی، استاندار جدید ایلام اظهار کرد: میان دستگیرشدگان وقایع اخیر در کشور افراد سلطنت‌طلب، معاندان نظام و بهاییان به چشم می‌خورند. وی با بیان این‌که مردم با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی 9 دی، سران فتنه را محاکمه خیابانی کردند، گفت: در بررسی وقایع اخیر سرنخ‌هایی به دست آمده که بیانگر عمق کینه‌توزی عوامل فتنه از ملت ایران اسلامی در انتخابات اخیر است.

کار اطلاعاتی دقیقی روی دانه‌درشت‌ها انجام نشده است

فارس: نماینده قوه قضاییه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تاکید بر ضرورت مبارزه با دانه‌درشت‌ها گفت: متاسفانه کار اطلاعاتی دقیق روی دانه‌درشت‌ها انجام نشده است. زرگر در مراسم معارفه قاضی مرتضوی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در 16 استان کشور 141 قاضی ویژه برای مبارزه با قاچاق تعیین شده و هماهنگی لازم صورت گرفته است.

گزارش کمیته ویژه درخصوص کهریزک امروز در مجلس قرائت می‌شود

مهر: کاظم جلالی، عضو کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان پس از انتخابات در مجلس شواری اسلامی، گفت: گزارش نهایی این کمیته امروز در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد. وی افزود: با تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیته ویژه قرار است امروز در دستور جلسه مجلس شورای اسلامی به سمع نمایندگان برسد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درخصوص محورهای گزارش کمیته ویژه اظهار کرد: گزارش نمایندگان شامل یک گزارش اجمالی، پیوست‌ها و تفصیلات آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها