سیلویو برلوسکنی مجروح شد

سیلویو برلوسکنی ، نخست وزیر ایتالیا یکشنبه شب 13 دسامبر در شهر میلان از سوی یک فرد نامتعادل مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت مجروح شد. بر اساس تصاویر تلویزیونی برلوسکنی در حالی که صورتش غرق در خون بود به بیمارستان انتقال یافت.
کد خبر: ۲۹۹۷۷۵

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، سیلویو برلوسکنی یکشنبه شب پس از خروج از یک سخنرانی انتخاباتی در شهر میلان توسط یک مرد 42 ساله مورد حمله قرار گرفت.

به گفته شاهدان عینی مرد مهاجم با یک شئ فلزی که ظاهرا نماد کلیسای اعظم میلان بود ضربه سختی را به صورت نخست وزیر ایتالیا زد. براساس تصاویر تلویزیونی این گفته مقرون به حقیقت است زیرا صورت برلوسکنی غرق خون شد و ظاهرا چند دندان جلویش را از دست داد اما از هوش نرفت.

محافظان فورا نخست وزیر را به بیمارستان رساندند. برلوسکنی پس از خروج از بخش اورژانس و در حالی که او را به اتاقش در بیمارستان می بردند گفت: « حالم خوب است، حالم خوب است».

با این حال سیلویو برلوسکنی باید برای مدت 24 ساعت در بیمارستان بستری باشد.

ضارب مردی 42 ساله به نام ماسیمو تارتالیا است که به اداره پلیس انتقال یافت. بر اساس تصاویر هنگامی که ماموران پلیس او را از میان جمعیت خشمگین با خود می بردند ضارب حالتی مات و مبهوت داشت. به گزارش خبرگزاری آنسا ایتالیا، ضارب به دلیل مشکلات روانی از ده سال پیش تحت درمان قرار داشته است.

پیش از این واقعه سیلویو برلوسکنی در جریان سخنرانی اش احزاب مخالف چپ را متهم به  گسترش کینه جویی کرده و افزود چپ ها از طریق رسانه ها دولت را مورد حمله قرار میدهند.

در جریان سخنرانی برلوسکنی از سوی گروهی  که او را دلقک خطاب کردند،مورد تمسخر قرار گرفت. برلوسکنی نیز در پاسخ با صدای بلند چندین بار به آنها گفت: «شرم بر شما باد».

در هر حال این سخنرانی با اتفاقی که در پی آن رخ داد برای برلوسکنی خوش یمن نبود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها