بر اساس نظرسنجی موسسه «بیرمنگام کلوث» در انگلیس، 76 درصد از خانم ها از خرید کردن احساس بهتری نسبت به بودن در کنار مرد مورد علاقه خود دارند.
این نظرسنجی نشان می دهد بیشتر خانم ها از اینکه فرصت خرید کالای مورد نظر خود را در بازار از دست بدهند، بیشتر از آنکه مرد مورد علاقه آنان سر قرار نیاید، غمگین می شوند.
بر اساس این نظرسنجی، خانم ها پس از خرید کردن احساس بسیار خوبی دارند و این احساس آنان مانند زمانی است که عاشق می شوند.
واحد مرکزی خبر
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم