با شکست فوتبال ایران مقابل اردن

شانس عقیلی کم شد

با شکست دور از انتظار تیم فوتبال ایران مقابل اردن شانس هادی عقیلی ملی پوش تیم سپاهان نیز برای کسب بهترین بازیکن سال 2009 آسیا نیز کاهش یافت.
کد خبر: ۲۹۵۸۱۵

با وجود اینکه تا پیش از دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل اردن "هادی عقیلی" مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان بالاتر از "کنگو ناکامورا" از تیم گامبا اوزاکا ژاپن و "سید محمد عدنان" از بحرین و عضو باشگاه الخور قطر شانس بالایی برای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا داشت ، شکست باورنکردنی ایران مقابل اردن امتیاز این بازیکن را نسبت به رقیب ژاپنی خود کاهش داد.

با این شرایط به نظر می رسد ناکامورای ژاپنی انتخاب اول کمیته فنی AFC برای گزینش بهترین بازیکن سال 2009 آسیا باشد. با این شرایط عقیلی امشب وارد مالزی خواهد شد تا فردا در مراسم انتخاب بهترین های آسیا حضور داشته باشد.

ازسوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران که نامزد کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیاست نیز رقابت نزدیکی با فدراسیون فوتبال ژاپن برای کسب عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا دارد. البته با توجه به کسب این عنوان درسال 2008 از سوی ایران به احتمال زیاد کشورمان برای دومین سال پیاپی برای این عنوان انتخاب نخواهد شد.

هرچند فعالیت‌های ایران در بخش آسیا ویژن، موفقیت تیم فوتبال نوجوانان درقهرمانی آسیا و درخشش در جام جهانی نیجریه و تیم ملی فوتسال شرایط مناسبی را برای احراز دوباره این عنوان باعث شده است.

مراسم انتخاب بهترین های سال 2009 فوتبال آسیا ساعت 19 فردا سه شنبه به وقت مالزی (15:30 به وقت تهران) در محل هتل شانگریلا شهر کوالالامپور مالزی برگزارخواهد شد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها