کد خبر: ۲۸۸۲۸۵

یک اتاق در کیس شما
کیس‌های کامپیوتر گاهی اوقات بسیار سفت و سخت به‌نظر می‌رسند و گاهی هم بسیار گرم و نرم. برخلاف دیگر کیس‌ها که سعی دارند با سیستم‌های نیتروژنی و کولرهای عجیب و غریب، محیط سردی را برای کیس ایجاد کنند، یکی هم تلاش کرده است مانند اتاق نشیمن ، محیط گرمی را برای کیس خود ایجاد کند تا ظاهرقشنگ‌تری داشته‌باشد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلندگوی بیس‌دار
بلندگوهای بوقی ویژگی جالبی دارند، صدای 10 وات را به‌سادگی همانند صدای 100 وات پخش می‌کنند، اما بسیاری از آنها قابلیت پخش صدای بیس ‌Bass(، که برخی آن‌را به‌اشتباه باس می‌خوانند) را ندارد. این یکی حکایت جالب‌تری دارد، طراحی بلندگوی زیرین طوری است که کیفیت صدای بیس را حفظ می‌کند و فناوری را به زیبایی بسیار نزدیک ساخته است. قیمت لاگراند کاستین، این بلندگوهای عجیب از سوی شرکت فرانسوی ‌Musique Concrete‌ هنوز اعلام نشده است.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تلویزیون شیشه‌ای
تلویزیون‌های امروزی آن‌قدر باریک شده‌اند که احتمالا به‌زودی قطر منفی خواهند داشت! تلویزیون‌های نسل جدید بزرگ، از طرفی، قابلیت مدپذیری کمی دارند و طراحی فضای خانه با آنها کمی دشوار است. ‌AdNotam‌ شرکتی است که با عرضه شیشه‌رفلکتیو که وسطش یک ‌HDTV‌ قرار دارد، توانایی ایجاد تصاویر متناسب با فضای خانه، نورپردازی‌های متفاوت و حتی تصاویر را هم دارد. بدین ترتیب، به دوران فیلم‌های علمی‌– تخیلی که در آن، پنجره‌ها مجازی‌اند در حال نزدیک شدنیم!

 


 

 

 

 

 

مینی‌نت‌بوک
شارپ مهر اولین مینی‌نت‌بوک دنیا را زد. نت‌بوک‌ها که خود نسخه کوچک‌تر لپ‌تا‌پ‌ها به‌حساب می‌آیند، هم‌اکنون صاحب فرزند کوچک‌تری شدند که با صفحه‌کلید کامل ‌QWERTY‌ و صفحه نمایش لمسی، امکانات زیادی را در اندازه‌ای کوچک‌تر ارائه می‌کند. نت‌واکر ‌1PC-Z‌ که در نمایشگاه ‌CEATEC‌ ژاپن نشان داده شد، صفحه نمایشی 5 اینچی دارد. ‌‌نت‌واکر سیستم عامل اوبونتو را اجرا می‌کند و 4 گیگابایت حافظه، پورت یو‌اس‌بی، وای‌فای و شکاف ‌microSD‌ دارد و تا 10 ساعت بدون شارژ کار می‌کند. قیمت 500 دلاری آن مناسب به‌نظر می‌رسد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بامبو آمد
بامبو سریع‌ترین رشد را در میان گیاهان کره زمین دارد و وقتی کیبورد و ماوس را هم از آن بسازند، احتمالا به‌زودی هر چیزی را با آن خواهند ساخت. این کیبورد و ماوس را که شرکت ‌Brando‌ تولید کرده است، بی‌سیم نیستند اما همه چیز آنها چوبی است. احساس تایپ با چوب احتمالا می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین قیمت 52دلاری آن بالا به‌نظر نمی‌رسد.


 

 

 

 

 

 

 

موبایل دوگانه‌سوز
شرکت ژاپنی ‌KDDI‌ که تلفن‌های همراه نوآورانه‌ای تولید می‌کند، در نمایشگاه ‌CEATEC‌ توکیو، گوشی جدیدی را معرفی کرد که با سوخت کار می‌کند. این تلفن همراه که دوگانه‌سوز هم هست، علاوه بر متانول به‌عنوان سوخت اصلی از باطری لیتیومی نیز استفاده می‌کند.باتری این تلفن همراه تا 320ساعت دوام دارد و نسبت به تلفن‌های فعلی، واقعا قدرتمند است و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، شارژ گوشی چندان هم وقت نمی‌گیرد. ‌KDDI‌ امیدوار است تا چندسال آینده بتواند این گوشی را وارد بازار کند.

 


 

 

 

 

 

 

 

هارد فوق زیبا
فیلیپ استارک، طراح این هارددیسک اکسترنال که ‌LaCie‌ نام دارد، با آلیاژی آلومینیوم و شکلی مشابه جاسوئیچی‌های چرمی روی دست زیبایی هاردهای وسترن‌دیجیتال زده است. طراحی فوق‌العاده استارک آن چنان است که لوگوی ‌LaCie‌ را با ‌LED‌ روی میزکارتان به‌تصویر می‌کشد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

155 اینچ تصویر ‌HD‌
اندازه‌ها نامحدود می‌شوند، فناوری ‌OLED‌ هنوز به‌نقطه تولید انبوه نرسیده است و مایکروسافت با عرضه ‌Zune HD‌ استارت کار را زد، اما میتسوبیشی با ارائه تلویزیون 155 اینچی حتی تلویزیون پلاسمای 150اینچی سامسونگ را هم پشت سر گذاشت. فناوری ‌OLED‌ بسیار نو است و قابلیت‌های عجیبی از جمله قابلیت انعطاف صفحه نمایش را دارد. این تلویزیون از 720قطعه کوچک‌تر تشکیل شده که هر یک به‌اندازه تقریبا 2 Zune HD‌ است.

 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها