چهره‌های نزدیک

بازگشت به سینما

قطب‌الدین صادقی بعد از 18 سال در فیلم «آدمکش» بازی می‌کند. این فیلم را رضا کریمی‌ کارگردانی می‌کند. صادقی 18 سال پیش، یعنی سال 1370 در فیلم سینمایی دادستان بازی کرد و بعد از آن فعالیت‌های خود را در تئاتر و بعضا در تلویزیون متمرکز کرد.
کد خبر: ۲۸۸۰۰۶

پیش از دادستان، صادقی در سال 65 در فیلم سینمایی گزارش یک قتل بازی کرده بود. صادقی چند سال پیش در سریال «کیف انگلیسی» بازی کرد و از طریق این سریال بود که بین مردم به شهرت رسید. این بازیگر اوایل امسال با سریال فاکتور 8 به تلویزیون آمد.

این سریال را رضا کریمی‌ کارگردانی کرده بود. گویا آشنایی این کارگردان با صادقی و توانایی‌ها او باعث شد تا کریمی‌ این بازیگر را برای بازی در فیلم آدمکش نیز انتخاب کند و بعد از 18 سال او را به سینما برگرداند.

باران و 50 کیلو آلبالو

باران کوثری در فیلم «هیچ» بازی می‌کند. این فیلم را چندی پیش احمدرضا کاهانی مقابل دوربین برد. علاوه بر کوثری، بازیگرانی مانند مهدی هاشمی‌ و نگار جواهریان هم در این فیلم بازی دارند. کوثری و جواهریان در فیلم خوابگاه دختران با هم همبازی بودند. کوثری فیلم‌های «حیران»، «میزاک» و «نسل جادویی» را آماده نمایش و فیلم «شب واقعه» را در مرحله آماده‌سازی دارد. او همچنین قرار است در فیلم «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی بازی کند.

در انتظار ماه‌وش

نسرین مقانلو، بازی در فیلم «قاب‌های خالی» را آغاز کرد. این فیلم را مرتضی هرندی کارگردانی می‌کند. این فیلم به سفارش شبکه جهانی سحر تولید می‌شود. مقانلو فیلم سینمایی «ماه‌وش» به کارگردانی محمد درمنش را نیز آماده نمایش دارد. او در این فیلم نقش یک بازیگر را بازی می‌کند که پیش از انقلاب در سینما فعالیت داشته و بعد از انقلاب به خارج مهاجرت می‌کند، اما بعد از مدتی به ایران برمی‌گردد.

مقانلو با بازی در فیلم سوپر استار، یکی از متفاوت‌‌ترین نقش‌هایش را به نمایش گذاشت؛ همچنان‌که با بازی در سریال «ساعت شنی» در نقش سیمین، نشان داد که بخوبی می‌تواند از پس نقش‌های متفاوت برآید. این بازیگر در سریال مختارنامه نقش همسر مختار را بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها