رئیس‌پلیس تهران در آستانه هفته ناجا خبر داد

پاکسازی 240 نقطه آلوده پایتخت

گروه حوادث: فرمانده انتظامی تهران با اشاره به فعالیت‌های پلیس در هفته ناجا، از حضور قدرتمندانه پلیس در محله‌های جرم‌خیز در نقاط مختلف تهران و پاکسازی 240 نقطه آلوده شهر از وجود معتادان و افراد ولگرد خبر داد. به گزارش جام‌جم، سردار سرتیپ عزیزالله رجب‌زاده روز گذشته در جمع خبرنگاران در این باره گفت: در هفته ناجا که از فردا آغاز می‌شود، نیروی انتظامی تهران بزرگ 9 نمایشگاه از سوی پلیس‌های تخصصی در 9 سرکلانتری برگزار خواهد کرد تا در این هفته خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۲۸۵۵۶۲

سردار رجب‌زاده شعار امسال هفته ناجا را انضباط، امنیت و سرمایه اجتماعی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی یک سازمان خدمتگزار در عرصه‌های مختلف است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم به مطالبات درست مردم پاسخ مناسب بدهیم.

فرمانده پلیس تهران تصریح کرد: افزایش توانمندی کلانتری‌ها، احترام به ارباب‌رجوع و استقرار ایستگاه‌های پلیس از اهداف مهم نیروی انتظامی تهران بزرگ است که در آینده نزدیکی محقق خواهد شد.

رئیس‌پلیس تهران بزرگ اضافه کرد: در حال حاضر طرح انضباط اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود و یکی از دستاوردهای مهم این طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در سطح شهر است که در این ارتباط توفیقات خوبی به دست آمده است.

وی افزود: ما بر این اعتقادیم که اگر 800 نفر دیگر از معتادان که در سطح شهر پراکنده‌اند جمع‌آوری شوند، چهره شهر تغییر خواهد کرد و با برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است، اجازه بازگشت معتادها به محله‌ها را نخواهیم داد.

سردار رجب‌زاده در پاسخ به پرسش «جام‌جم» درباره افزایش ترافیک و حضور کمرنگ پلیس در سطح شهر گفت: در حال حاضر بیشترین مشکلات ترافیکی هنگام غروب ایجاد می‌شود که آن هم ناشی از آغاز سال تحصیلی است، ضمن این که خیابان‌‌های تهران نیز جوابگوی این میزان خودرو نیست.

وی افزود: باید بپذیریم که برای پلیس این امکان وجود ندارد که در هر قدم یک مامور بگمارد، بلکه توجه به مقررات و استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی می‌تواند به کاهش ترافیک کمک کند. سردار رجب‌زاده به بخشی از فعالیت نمایشگاه‌ها در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: بخشودگی برخی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، پاسخگویی در ارتباط با خدمت سربازی و ... از جمله خدمات ارائه شده است.

وی افزود: در این هفته کسانی که اموالی از قبیل ضبط پخش و لاستیک از آنها سرقت شده است می‌توانند با در دست داشتن گزارش کلانتری به این نمایشگاه‌ها مراجعه و اموال خود را دریافت کنند. سردار رجب‌زاده به حضور 7000 نگهبان محله در پوشش 102 شرکت انتظام اشاره و تصریح کرد: نگهبان‌های محله نیز در کنار پلیس و با آموزش‌هایی که به آنها ارائه شده، تاثیر خوبی در امنیت محله‌ها دارند. وی تصریح کرد: در حال حاضر 240 نقطه آلوده در تهران وجود دارد که پاکسازی آنها به 80 رئیس کلانتری واگذار شده است و 80 نقطه آلوده تا هفته آینده پاکسازی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها