جام‌جم: به دلیل فشردگی و نزدیکی زمان برگزاری هفته‌های نهم و دهم لیگ برتر، برنامه نود این هفته دوبار روی آنتن می‌رود. فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه‌شب، بازی‌های هفته نهم را بررسی می‌کند و در برنامه پنجشنبه نیز بازی‌های هفته دهم که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۸۵۱۸۰

طومار هواداران تراکتور

ایسنا: هواداران باشگاه تراکتورسازی با امضای طوماری پخش زنده بازی‌های این تیم را خواستار شدند.

شکایت استقلال از بائو

جام‌‌جم: به دنبال اظهارات میثم بائو، بازیکن تیم پرسپولیس تهران پس از دربی که تیم استقلال را به بازی ناجوانمردانه متهم کرده است، باشگاه استقلال از این بازیکن رسما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. همچنین در پی اظهارات برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس راجع به بازیکنان استقلال، این باشگاه به اعضای تیم خود توصیه کرد اتفاقات دربی را به فراموشی بسپارند و از این پس در پاسخ به بازیکنان پیروزی اظهار نظر نکنند.

آخرین فرصت منصوریان

گل: مدیرعامل باشگاه پاس همدان بازی با راه‌آهن را آخرین فرصت علیرضا منصوریان در این تیم عنوان کرد و در صورت عدم پیروزی پاس در این بازی، منصوریان نیز به جمع مربیان اخراجی فصل می‌پیوندد. اولیایی گفت: تاکنون در برخورد با کادر فنی به تذکر اکتفا کرده‌ام، اما دیگر مردم و علاقه‌مندان پاس در همدان از وضع موجود و نتایج تیمشان خسته شده‌اند.

مجیدی و صادقی 3 اخطاره شدند

جام‌جم: فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی با دریافت سومین کارت زرد این فصل خود در دیدار با پرسپولیس از بازی برابر مس‌کرمان محروم شدند. این بازی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

فرهاد مجیدی، زننده گل آبی‌پوشان

جام‌جم: سایت رسمی باشگاه استقلال در اقدامی جالب نام گلزن دربی را تغییر داد و نوشت: زننده تک گل استقلال در دیدار با پرسپولیس فرهاد مجیدی بوده است که به اشتباه نام حسین کاظمی به عنوان زننده گل مسابقه منتشر شد.

استعفای احمدزاده رد شد

مهر: مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی، ضمن اعلام حمایت از محمد احمدزاده تاکید کرد، مدیریت این باشگاه گیلانی به هیچ عنوان با استعفای وی موافقت نمی‌کند. احمدزاده پس از تساوی یک بریک ملوان مقابل تراکتورسازی، با نارضایتی از عملکرد تیمش، اعلام کرد که دیگر با ملوان همکاری نخواهد کرد.

گلزنی مبعلی در امارات

گل: تیم النصر در دومین هفته از لیگ فوتبال امارات، در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی با نتیجه 4 بر یک مقابل مهمان خود الامارات به برتری رسید. در این بازی ایمان مبعلی در دقیقه 8، یک پنالتی را برای النصر از دست داد و در دقیقه 32 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

رویای آقای گلی توره

جام‌جم: ابراهیم توره قصد دارد با ارائه بازی‌های خوب، آقای گل ایران شود. او که این قول را به هواداران سپاهان داده است، طی 3 بازی اخیر 2 گل برای طلایی‌پوشان به ثمر رسانده و فعلا 4 گل از علی کریمی و لوسیانو ادینهو که با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند، عقب‌تر است.

قاسمی و ادعای خرید یک تیم لیگ برتری

فارس: عضو هیات مدیره ابومسلم اعلام کرد در صورتی که با این باشگاه به توافق نرسد یک باشگاه لیگ برتری را در این فصل خریداری خواهد کرد! حسین قاسمی که با ادعای آوردن هریستو استویچکوف و ژان تیگانا به ابومسلم، در فوتبال ایران مطرح شد، این بار گفت: پیشنهاد خرید یک باشگاه لیگ برتری را در اختیار دارد و به محض روشن شدن تکلیفش در ابومسلم، آن را خریداری خواهد کرد.

اتوبوس‌ها سالم‌اند

جام‌جم: با اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، در مجموع 2700 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به تماشاگران مسابقه دربی خدمات‌رسانی کردند که خوشبختانه با مساعدت تماشاگران هیچ‌گونه خسارتی به اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهر تهران وارد نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها