پلیس هند اعلام کرد مردی را در بمبئی دستگیر کرده که با جعل سند در طول 2 سال گذشته حداقل با 6 زن ازدواج کرده است.
کد خبر: ۲۷۹۶۵۰

به گزارش بی.بی.سی، هیچ‌یک از زنان توشار واگماره که مهندس شرکت هواپیمایی هند است، از وجود زنان دیگر او خبر نداشت. وقتی همسر ششم توشار به پلیس شکایت کرد که وی زن دیگری دارد، پلیس او را دستگیر کرد. توشار می‌گوید 3 بار ازدواج کرده و کسی را فریب نداده است.

به گفته پلیس، او به زنان خود می‌گفت زن قبلی را طلاق داده و کاغذی قلابی در تایید ادعای خود به آنان نشان می‌داد. یک افسر پلیس بمبئی گفت عجیب است که چرا هیچ‌ کدام از همسران او نخواست درباره ادعای وی تحقیق کند.

به گفته پلیس، توشار به هر همسرش می‌گفت می‌خواهد به سفر برود و آن وقت به خانه زنی دیگر می‌رفت. بعضی از زنان او تحصیلکرده و شاغل بودند و احتیاجی به پول او نداشتند؛ اما آخرین همسر توشار به سفرهای فراوانش مشکوک شد و دنبالش رفت و پی برد که زن دیگری دارد. به نوشته بعضی از روزنامه‌های هند او از سال 2006 با 14 زن ازدواج کرده است اما پلیس گفت تاکنون از 6 مورد مطمئن است. توشار به خبرنگار بی. بی. سی گفت چرا پیروان بعضی از ادیان باید بتوانند بارها ازدواج کنند و ما هندوها نتوانیم؟ این چه تبعیضی است، در یک مملکت که چند جور قانون نباید باشد! وی افزود: من که کار خلافی نکرده‌ام بلکه از آنان می‌خواستم با من ازدواج کنند و خودشان با رضایت می‌آمدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها