محمدحسن فرج‌پور از اصفهان: مدت 2 ماه است سازمان تامین اجتماعی نسبت به ارائه فیش‌های حقوقی بازنشستگان سهل انگاری کرده و بازنشستگان را برای اخذ فیش حقوقی به بانک راهنمایی می‌کند، در حالی که پرداخت فیش حقوقی از وظایف این سازمان است. همچنین از شهرداری سپاهان شهر اصفهان به خاطر اجرای طرح از بین بردن حشرات موذی کمال سپاس را دارم.
کد خبر: ۲۷۸۹۴۵

یک هموطن از اهواز: اهالی شهر اهواز به دلیل گرما، فقط شب‌ها از بوستان و فضای سبز استفاده می‌کنند، ولی در آن هنگام نیز بوستان‌ها پر از موتورسوار است. از نیروی انتظامی درخواست دارم برای رفع این معضل اقدام کند.

یک شهروند از اهواز: آب به اصطلاح شرب شهر ما هنوز غیرقابل آشامیدن است و همچنان فکری به حال آلودگی گرد و غبار آن نشده است.

علی بهنام‌ور از بوشهر: بالاخره جایگاه گاز سی.ان.جی در شهرستان بوشهر، کی راه‌اندازی خواهد شد؟

رضایی از تهران: از شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست دارم برای رفاه حال مسافران، اتوبوس‌های تندروی مسیر راه آهن تجریش را راه‌اندازی کند.

علی سلیمی از قم: در بوستان فجر شهرستان لنگرود در تمامی سرویس‌های بهداشتی بسته است و مسافران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. دلیل این همه مهمان‌نوازی شهرستان لنگرود چیست؟

مرتضی اشرفی از تهران: با یکطرفه کردن خیابان‌های اصلی شهر، فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جا خواهد افتاد.

حکیمی از شهر جدید پردیس: شهر جدید پردیس با داشتن فضای کم برای رفت و آمد، دارای سرعتگیر‌های بسیار زیادی است. از شهرداری این منطقه درخواست رسیدگی دارم.

گودرز هادی اسماعیلی: از مدرسه دخترم با من تماس گرفتند و اظهار کردند از آنجا که مدرسه هیات امنایی شده است، باید مبلغ 100 هزار تومان بپردازم؛ در غیر این صورت از پذیرش دخترم معذورند. حال سوالم از اداره آموزش و پرورش این است که چرا باید این گونه از اولیای دانش‌آموزان هزینه اخذ شود؟

یک شهروند از تهران: تاکسی‌های مسافربر میدان صادقیه بهار در حمل و نقل مسافران به مقصد از آنها وجه بالاتر از نرخ مصوب دریافت می‌کنند. از اداره تاکسیرانی درخواست دارم جلوی این بی‌نظمی را بگیرد.

شبستری از تهران: پس از گذشت سال‌ها از تعویض و طرح سالم سازی ناوگان مسافربری شهری متاسفانه باز هم شاهد مینی‌بوس‌های دهه 40 و 50 در سطح شهر هستیم.

یک هموطن از رباط‌کریم: سال‌هاست اهالی این شهرستان در انتظار راه‌اندازی آب کانال محمدیه به سر می‌برند، ولی تاکنون کار بسیار کند پیش رفته است. از مسوولان ذی‌ربط درخواست دارم برای حل این معضل، تدبیری اساسی بیندیشند.

طباطبایی از تهران: هنوز سود سهام عدالت به بسیاری از بازنشستگان اعطا نشده است. از دولت محترم درخواست رسیدگی دارم.

یک کارمند از تهران: ماه رمضان به نیمه رسیده، ولی خبری از اعطای بن این ماه مبارک نشده است، دلیل آن چیست؟

افسانه از تهران: با فرارسیدن فصل پاییز تمامی درختان تهران به‌خاطر بی‌توجهی شهرداری نسبت به آبیاری، خشک شده و دیگر برگی برای ریختن در این فصل باقی نمانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها