علی‌رغم آن که آمار مختلفی در خصوص میزان خودکشی‌های صورت گرفته در برج میلاد وجود دارد و گاهی از 3 تا 10 نفر به عنوان افردی که با خودکشی و یا در اثر سانحه در برج میلاد کشته شده‌اند اخبار و اطلاعاتی منتشر شده که مدیر روابط عمومی شرکت میلاد آسمان همه آنها را رد می‌کند. قمی، مدیر روابط عمومی شرکت میلاد آسمان به سایت تابناک گفته است: «تنها یک مورد خودکشی تاکنون گزارش شده که آن هم مربوط به 10 سال پیش است و غالب مطالب منتشر شده را تنها می‌توان شایعه قلمداد کرد.» نمی‌دانیم چرا بیخودی یاد اکبر میثاقیان افتادیم!
کد خبر: ۲۷۷۶۶۶

محمد سعیدی‌کیا در آخرین نشست خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی دولت نهم، در مقابل انتقادات آنها از عملکرد 4 ساله‌اش دفاعی نکرده و به ایسنا گفته: «برای خودم جا جور نمی‌کنم.»

رائین اکبرخانزاده کاتب ریزترین قرآن جهان از به سرقت رفتن این قرآن و نمایش آن در نمایشگاه قرآن امسال از سوی فرد دیگری خبر داد. او به ایسنا گفته: «ریزترین قرآن که آن را بر روی دانه‌های برنج نوشته بودم، نزد وکیلم بود که او از اعتمادم سوءاستفاده کرد و این قرآن را به نام خود در نمایشگاه قرآن امسال به نمایش درآورد.»

محمود ماهرالنقش استاد برجسته معماری سنتی از همین الان فاتحه شهر اصفهان را خوانده. او به مهر گفته: «طی 4 سال گذشته به اسم مرمت آثار تاریخی اصفهان کاری با آنها کرده‌ایم که از همین الان باید فاتحه اصفهان را بخوانید.»

کلا اعتماد به نفس بعضی از مسوولان در حد المپیک است! این اعتماد به نفس مهندس علی‌آبادی هم که عده‌ای را رسما کشته! او که قبلا به کارنامه کاری خودش نمره 17 داده بود حالا هم در مصاحبه‌اش با سایت سازمان تربیت بدنی گفته: «وزارت نیرو را هم مثل ورزش آباد می‌کنم.»

حمید سوریان دارنده 3 مدال طلای جهان در گفتگویش با مهر به هوادارانش قول داده که به روزهای خوبش برگردد. او گفته: «تمام تلاشم را به‌کار می‌بندم تا با کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های جهانی خاطره تلخ المپیک را فراموش کنم و دوباره به اوج برمی‌گردم.»

حامد حدادی نخستین ایرانی حاضر در لیگ حرفه‌ای NBA پس از قهرمانی به همراه ایران در جام ملت‌های آسیا گفته که شاید به آمریکا بر نگردد. حامد در گفتگویش با مهر گفته: «نیمکت‌نشینی باعث می‌شود به مرور بسکتبال را فراموش کنم. همان‌طور که در رقابت‌های تابستانی آمریکا فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردم و این باعث افت کارایی‌ام برای تیم ملی در مسابقات ویلیام جونز چین‌تایپه شد. از طرفی من به واسطه اندک زمانی که برای ممفیس بازی کردم برای همه حتی تدارکاتچی تیم شناخته و قابل احترام شدم. به هر حال بازی کردن خیلی بهتر است نسبت به این‌که روی نیمکت باشی و آدامس بجوی. به همین دلیل تصمیمم برای جدایی از ممفیس جدی است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها