سلام به همه دوستان عزیز. پیش از هر چیز لطفا این‌قدر در ایمیل‌هایتان از ما در مورد فروشگاه‌های فروش بازی و کنسول سوال نکنید که ما شرمنده شما می‌شویم! البته اگر فروشگاه‌های محترم زحمت بکشند و آگهی‌های خودشان را این‌جا چاپ کنند مشکل خودبه‌خود برطرف می‌شود. در ضمن از معرفی اختصاصی وب‌لاگ‌ها و سایت‌های شما هم معذوریم، پس سوال نفرمایید!
کد خبر: ۲۶۷۴۸۵

این هفته یک بازی داغ داغ نقد کردیم که کسانی که بعضی وقت‌ها اعتراض می‌کنند ما بازی‌های قدیمی را نقد می‌کنیم خیالشان راحت شود. ریتم هون هم بازی جدیدی نیست اما مدت‌ها مجبور شد صبر کند تا نوبت چاپش در صفحه بازی کلیک برسد.

آقای رسول کیانی، بهترین راه این است که بازی را دانلود کنی. بازی Trine برای PC هم آمده که اگر به‌موقع تمامش کنیم هفته آینده معرفی و نقد خواهد شد. البته همان‌طوری که در اخبار این شماره هم گفته‌ایم بازی Shadow Complex برای XBLA می‌آید و فعلا خبری از نسخه PC نیست. اما امیدوار باشید.

حسین غلامی از شیراز، راستش را بخواهید تا جایی‌که ما می‌دانیم این Wii های کره‌ای که شما فرمودید آن‌قدرها هم بد نیستند! هر چقدر هم بد باشند خوبی‌شان این است که جومونگ و بر و بچ باهاشان بازی کرده‌اند! دوست عزیز کلیک، آقای جواد حسن زاده، ایمیل بسیار کاملی زده بودید و از این لطف شما ممنونیم. قبلا هم گفته‌ایم ما از بازی‌های ایرانی حمایت می‌کنیم. اما به شرطی که بازی‌سازهای ایرانی هم از ما حمایت کنند! مشکل این‌جاست که بازی‌سازهای زیرزمینی و آپارتمانی هیچ‌کدام‌شان اصلا ما را داخل آدم حساب نمی‌کنند! ما که کف دست‌مان را نمی‌توانیم بو کنیم شما در خانه‌تان دارید بازی می‌سازید. شما هم باید اطلاع‌رسانی کنید.

مجید پوریان، هنوز کو تا دسته‌های موشن سنسور سونی و ناتال مایکروسافت به بازار برسند. شما خیلی شلوغش نکن. هنوز هیچ خبری نیست. حتی تاریخ به بازار آمدن آنها هم معلوم نشده است. علی کرامتی، ما هیچ پدر کشتگی با Call of Duty نداشته‌ایم و نداریم. شماره جدیدش هم که به زودی می‌آید احتمالا بازی خوبی خواهد بود. برای‌مان حرف درآورده‌اند. سعید کمالی، مشکلی که شما داری از PSP‌نیست. مشکل از ISO‌بازی راک بند است. هر وقت که از بازی خارج بشوی  PSP‌دیگر مموری کارت را نمی‌شناسد. اما فایل‌های داخل مموری استیک در PC قابل دسترسی هستند. بنابراین save هایت پاک نمی‌شوند. فقط باید یک بار دیگر کارت را فرمت کنی و دوباره فایل‌ها را کپی کنی. راهش این است که تا راک‌بند را تمام نکردی، از بازی خارج نشوی!

تا هفته بعد خدانگهدار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها