عباس طفل 2 ساله با پدرش در اتاق منزل‌ مسکونی خود استراحت می‌کرد. پدرش برای گرفتن وضو، طفل خود را در اتاق گذاشت و به لب حوض رفت. در این موقع عباس از غیبت پدر خود استفاده کرده از اتاق خارج شد و مقداری از نفت ظرفی را که در راهرو قرار داشت در کاسه ریخته شروع به خوردن کرد و ناگهان فریاد سوختم، سوختم وی بلند شد.
کد خبر: ۲۶۵۰۶۴

پدرش فورا خود را به او رسانده به بیمارستان رازی منتقلش نمود تا تحت درمان قرار گیرد. ولی معالجات مفید واقع نشد و فوت کرد.

جنازه متوفی به پزشک قانونی حمل و جواز دفن به‌نام عباس فرزند علی اعظم صادر گردید.

اطلاعات ــ 8 تیر 1332

براثر زد و خورد بین زارعین عده‌ای مجروح شدند

ساوه ــ در قریه «یل‌آباد» واقع در یک کیلومتری ساوه بر سر آب بین اکبر قربانی با غلامحسین فضلی نزاع رخ داد و اکبر قربانی با ضربات چاقو و چوب به سختی مجروح شد. پدر قربانی چون از واقعه مطلع شد به اتفاق 50 نفر به قصد حمله به منزل غلامحسین فضلی یورش بردند که مسلم برادر او در مقام دفاع برآمد. آن عده با کارد و قداره به او حمله کرده و مجروحش نمودند و مغازه‌اش را به غارت بردند.

در این موقع مادر و همسر برادر مسلم و مریم خواهر او به طرف مهاجمان حمله بردند ولی آنها هم با کارد و چوب مجروح شدند. بلافاصله چند نفر با اسب به گروهان ژاندارمری رفته و جریان را اطلاع دادند. فورا چند نفر ژاندارم به محل اعزام گردید. با ورود ژاندارم‌ها، برخی از ضاربان متواری شدند. ماموران پس از تحقیقات پرونده را به دادگاه احاله نموده و متواریان تحت تعقیب قرار گرفتند.

اطلاعات ــ 9 تیر 1332

از پشت بام به پایین افتاد و درگذشت

مردی به‌نام حسین شب گذشته از پشت بام منزل خود به پایین افتاد و فوت کرد.به طوری که اظهار می‌شود نامبرده در هنگام خواب ناگهان از جای خود برخاسته و از پشت بام به زیر افتاده است.مجروح در بیمارستان سینا درگذشت و پزشک قانونی جسد را معاینه و اجازه دفن بنام حسین فرزند محمد صادر نمود. حادثه از طرف دادسرا مورد رسیدگی است تا در صورتی که جرمی به وقوع پیوسته باشد، مورد رسیدگی واقع شود.

اطلاعات ــ‌16 تیر 1332

زدوخورد با سارقان مسلح

به گزارش رسیده از سنگسر در نتیجه زد و خورد شدید و خونین 6 ساعته بین سارقان مسلح و گروهان ژاندارمری سنگسر، عده‌ای از ژاندارم‌ها و 2 نفر از سارقان بنام عباس رئیس آنها و علی حامدی کشته شدند و یک نفر دیگر دستگیر و یکی از سارقان متواری گردید.بعد از 5 شبانه روز تعقیب سارقان، ماموران ژاندارمری در منطقه امیری لاریجان با سارقان روبه‌رو شده و پس از یک زدوخورد 6 ساعته این حادثه روی داد.

اطلاعات ــ‌14 تیر 1332

کشف جسد در آبشار پس قلعه

جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای در آبشار پس قلعه کشف شد. بازپرس دادسرا همراه پزشک قانونی به محل کشف جنازه رفتند و در نتیجه تفتیشی که به عمل آمد در لباس متوفی مدارکی به دست آمد که وی را عبدالرضا گرویی اهل اراک معرفی می‌کرد.جنازه برای تشخیص علت فوت به اداره پزشکی قانونی حمل شد و پرونده تحویل دادسرای تهران گردید.

اطلاعات ــ ‌15 تیر 1333

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها