کی‌چی‌گفت

« نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را مطرح می‌کنند و از مطرح کردن آن چه لذتی می‌برند؟ با شایعه شدن خبر درگذشت من لحظات سختی بر بستگان، نزدیکان و خانواده من گذشت.» اینها هم حرف‌های ایرج قادری به فارس است که حسابی شاکی بوده است که چه کسی شایعه مرگ او را پخش کرده است. البته ما که این شایعه را نشنیدیم.
کد خبر: ۲۵۷۲۸۴

همه حرف‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی طوری نیست که بعضی‌ها برایش حاشیه‌سازی می‌کنند. مثلا این یکی را که در مراسم تجلیل از میراث‌بانان، موزه‌داران و دست‌اندرکاران موزه‌ها گفته است بخوانید: «بشریت برای پیشرفت باید پهلوان داشته باشد. اگر این پهلوان در درون جامعه وجود داشته باشد که هیچ، ولی اگر نبود باید آن را بسازد.» یا این یکی که به نقل از فارس آمده است: «ابوعلی‌سینا با آمدن خود ابوعلی سیناهایی را به جای گذاشت،‌ خیلی‌ها حتی نفهمیدند که وی چه کسی بوده است.»

« من اعصاب و حوصله کار خوب ندارم. همسر من یک چوب دستش گرفته و هر روز به من می‌گوید افتخاری غیر از این که آواز می‌خوانی چه کاری انجام می‌دهی. البته راست می‌گوید زمانه ایجاب می‌کند که به فکر مسائل اقتصادی هم بود.» اینها درددل‌های علیرضا افتخاری پرکارترین خواننده ایرانی است که در مصاحبه‌اش به یکی از روزنامه‌های صبح گفته است.

 هر چه این تیم سپاهان نمی‌خواهد در آسیا حضور داشته باشد، اما آسیا می‌خواهد سپاهانی‌ها حضور داشته باشند( !جمله بود یا چیستان؟) ولی محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی که منجر به راهیابی سپاهان به جام باشگاه‌های آسیا شد به خبرگزاری فارس گفته: «ظاهرا آسیا قصد دل کندن از سپاهان را ندارد.»

 محمد محمدعلی، داستان‌نویس در قسمت‌هایی از مصاحبه‌اش با ایسنا به نسل سومی‌ها هم اشاره‌ای کرده که خواندنی است: «جوانان به متون گذشته مراجعه کنند و هر کدام گوشه‌ای از بازنمایی و نوآوری را روی متون گذشته به سرانجام برسانند تا دهه ‌گذشته، هنرمندان بندرت به متون گذشته توجه می‌کردند، اما امروزه به خاطر وضعیت اجتماعی کشور، نویسندگان به داستان‌های حماسی توجه می‌کنند.»

 آزیتا چگینی، رئیس بازرسی‌های بیمارستانی و پیگیری کمیته بیمارستانی تزریق خون به خبرگزاری ایرنا گفته که: «هر فرد می‌تواند به خود خون اهدا کند.» حالا از بحث قضایای علمی‌اش که بگذریم ما نفهمیدیم چرا باید خون خودمان را به خودمان اهدا کنیم؟!

 ابوالفضل زرویی نصر‌آباد طنزپرداز و نویسنده در نشست‌ «دگرخند» به خبرنگار مهر گفته است: «در حوزه طنز کم کار شده‌ایم و اطلاعات ما از طنز جهان مربوط به 50 سال پیش است.» با این حساب ما داریم به 50 سال پیش می‌خندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها