ایسنا: آدریانو از سفر برزیل به ایتالیا بازنگشته و هیچ‌کس خبری از او ندارد. هنوز از مهاجم برزیلی اینتر خبری نیست و مدیر برنامه و سخنگوی این بازیکن هم به تلفن‌ها جواب نمی‌دهد. سرمربی اینترمیلان هم، اگرچه از این موضوع ناراحت است، اما خودش را آرام و خونسرد نشان می‌‌دهد. آدریانو که برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به زادگاهش سفر کرده، هنوز به ایتالیا بازنگشته و هیچ‌کس نمی‌داند او کجاست!
کد خبر: ۲۴۳۹۷۶

امیدهای کاپیتان

جام‌جم: رائول گونزالس، کاپیتان کهنه‌کار رئال مادرید آنقدر باتجربه است که به دفعات قهرمانی تیم‌ها در آخرین روز هر لیگی را تجربه کرده است. او که هنوز امیدوار به برگشت ورق و سقوط بارسا از صدر جدول است، در این باره به اسپورت کاتالونیا گفت: در بازی ال‌کلاسیکو بارسا از ما می‌بازد و در دیگر بازی‌ها هم حتما خواهد لغزید. به همین دلیل فکر می‌کنم قهرمانی رئال مادرید امکان‌پذیر است و اصلا کار ناممکنی نیست.

جرارد؛ به منچستری‌ها فهماندیم

دیلی میل: استیون جرارد، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول یک روز پس از تمدید قراردادش با این باشگاه نقش بارزی در پیروزی بر فولام و رسیدن سرخپوشان بندری به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره ایفا کرد.  جرارد در این زمینه گفت: در لحظاتی از بازی فکر می‌کردم نتیجه را واگذار می‌کنیم، ولی گل دقایق پایانی خیلی مفید بود، چون حالا به منچستری‌ها فهماندیم در راه قهرمانی یکه‌تاز نیستند. لیورپول بازی با فولام را با تک‌گل دقیقه 90 بنایون برد.

ریبری؛ جانشین رونالدو

ایرنا: خبر انتقال پایان فصل فرانک ریبری، هافبک  مهاجم فرانسوی از بایرن مونیخ به منچستر یونایتد در مطبوعات انگلیسی، بال و پر بیشتری گرفته است. از جمله این که روزنامه (News of the world) بر قطعی شدن تصمیم شیاطین سرخ در جذب ریبری و آغاز مذاکره با او خبر داده است. این روزنامه پیش‌بینی کرده به دنبال پیشرفت روند واگذاری رونالدو به رئال باشگاه انگلیسی با درآمد احتمالی 75 میلیون پوندی این انتقال، مشکلی برای جذب فرانک ریبری و سبقت گرفتن از بارسا و اینتر در این زمینه نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها