بعد از گذشت حدود 20 روز از برگزاری بازی خیرخواهانه تیم ملی 98 و منتخب گیلان هنوز حرف‌ها و حاشیه‌های آن بازی وجود دارد. البته این گفته حمید استیلی هیچ ربطی به بازی نداشت. او در حاشیه این بازی به خبرگزاری پارس فوتبال در مورد قطبی و پرسپولیس گفته است «درباره قطبی بی‌انصاف نباشیم و مطمئن باشید پرسپولیس شانس اول قهرمانی است» هرچند که زیاد هم پیش‌بینی حمیدخان درست از آب درنیامد چون آنها ابتدا در تهران به ملوان باختند بعد از آن هم در اصفهان با سه گل از ذوب‌آهن شکست خودرند.
کد خبر: ۲۲۹۶۶۶

این روزها اگر سوار تاکسی‌های دوگانه‌سوز شدید با خودتان یک عدد کپسول آتش‌نشانی هم ببرید چون به گفته حسین تیموری کرمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران: «در حال حاضر بیش از 17 هزار تاکسیCNG سوز شهر تهران نیاز به تست ادواری دارند که هر یک از آنها با خطر انفجار مواجه‌اند.» متاسفانه به رغم تمام مکاتبات و درخواست‌های مکرر، هنوز متولی تست ادواری این تاکسی‌ها مشخص نشده است.

اگر یادتان باشد که هست دقیقا 2 ماه پیش (یعنی 24 آبان) سینما جمهوری تهران، دچار آتش‌سوزی شد و بخش‌های زیادی از آن به کلی از بین رفت. یک ماه بعد سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که آتش‌سوزی این سینما عمدی بوده است. حالا علی مصفا به خبرگزاری فارس گفته است برای مشخص شدن عوامل آتش‌سوزی عمدی سینما جمهوری، شکایتی تسلیم قوه قضاییه خواهد کرد.

راستش را بخواهید کم‌کم داریم از این آمارهای عجیب و غریب خوشمان می‌آید. از این شخصیت‌های تازه کشف شده خودمان هم خوشمان می‌آید. درست در روزهایی که همه جا صحبت از حرف‌های جنجالی رحیم مشایی یا علی‌آبادی بود ما صحبت‌های رئیس سازمان ملی جوانان در مورد تعداد نکبت‌ها (همان مجردها!)ی جامعه اینجا نوشتیم تا بدانید هستند از این دسته از مدیران؛ با کلام‌های جادویی‌شان! این بار هم یک آمار جالب توجه داریم از حسین ملک‌افضلی، رئیس کنگره ملی سلامت خانواده که به فارس گفته: «نتایج یک تحقیق در تهران نشان داد 34 درصد زنان و 50 درصد مردان 25 تا 35 سال این شهر مجرد هستند و همچنین 10 درصد زنان بالای 15 سال تهرانی نیز بی‌سوادند.»

رحمان رضایی هم در گفتگو با ایسنا از آرزوهایش گفته است: « بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم! و می‌خواهم ثابت کنم که همان رحمان رضایی موفق سال‌های قبل هستم.»

بهروز افخمی هم که هر چه کرد نتوانست پروژه فرزند صبح را به این جشنواره فجر برساند در گفتگویی که به بهانه فیلم در حال ساختش «سن پطرزبورگ» با مهر انجام داده است گفته که: «همیشه دوست داشتم فیلمی به سبک کمدی‌های مدیری و قاسم‌خانی بسازم» و این هم خودش یکی از دلایل حضور قاسمخانی در پروژه اخیر افخمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها