ظهور پدیده بی‌سیم (وایرلس) چه‌قدر عالی است! سیم‌ها امواج مغناتیسی را جذب می‌کنند. به مردم پشت پا می‌اندازند، سد راه کاربران از همه جا بی‌خبر می‌شوند و کلا اسباب دردسر می‌شوند. سیم‌های هدفون نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
کد خبر: ۲۱۴۰۰۸

هدفون‌های بلوتوثی2 Onkyo MHP-UW با امیتری (تشعشع‌کننده‌ای) عرضه می‌شوند که به گوشی موبایل و یا ‌ای‌پاد شما وصل می‌شود و زمانی که باتری کاملا پر باشد، تا 8‌‌ساعت موسیقی پخش می‌کند.

شارژ مجدد آن از طریق آداپتور AC سنتی یا از طریق USB  سه ساعت طول می‌کشد. هدفون‌ها بسیار عالی به‌نظر می‌رسند اما مشکل در اینجا، وسیله الحاقی و اتصالی به گوشی (تشعشع‌کننده) است.

 این وسیله الحاقی همراه گوشی بسیار بزرگ و بدترکیب و تا حدودی آزاردهنده است؛ همانند گوی و زنجیری که به‌پای سارق می‌بندند. قیمت این دستگاه 200 دلار است.

گوشی شاه‌توتی‌

امروزه جلوگیری از درز اخبار مربوط به محصولات تازه، برای بیشتر تولیدکنندگان تقریبا غیرممکن است. شرکت بلک‌بری نیز مستثنی نیست. یکی دو هفته‌ای است که گزارش‌ها و جزییات استورم بلک بری (BlackBerry Storm) به‌طور آنلاین پدیدار شده اند و برای رقیب احتمالی آیفون (iPhone) در آینده مشتری جلب می‌کنند. امروز بلک بری رسما استورم (Storm)  را معرفی کرد و اعلام نمود شرکت (حمل و نقل) انحصاری آن در ایالات متحده آمریکا، وریزون (Verizon) و شرکت (حمل و نقل) انحصاری آن در انگلستان، ودافون(Vodafone)  خواهد بود.

هندست به گونه‌ای طراحی شده تا بر روی شبکه 3 G موجود در کشورها عمل کند . استورم(Storm)  صفحه کلید کورتی را که به طور متداول در بیشتر وسایل ساخت بلک بری به کار می‌رود کنار گذاشته و از صفحه لمسی شبیه آیفون بهره می‌گیرد.

بلک بری می‌گوید صفحه لمسی به کار رفته در استورم به عنوان نخستین صفحه لمسی قابل کلیک در جهان معرفی می‌گرد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد کار با این صفحه لمسی شباهت زیادی به تایپ کردن با دکمه‌هایی دارد که در صفحه کلید لمسی وجود دارد. زمانی که کلیدها فشرده می‌شوند، صفحه نمایش اندکی تحت فشار قرار می‌گیرد تا واکنش لمسی مورد نیاز که در آیفون دیده نمی‌شود را فراهم سازد.

استورم، تلفنی جهانی است و دارای یک مرورگر اچ تی ام ال کامل است. سایر ویژگی‌های آن عبارتند ازGPS : دوربین 2/3 مگا پیکسل با فلاش و نمایشگری با رزولوشن480 360x باتری آن یک واحد 400mAhr  است که انتظار می‌رود پاسخگوی 6 ساعت مصرف شبکه 3 G و 15 روز در حالت آماده به کار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها