سجاد عادلی‌پور از لنگرود: لطفا چند نرم‌افزار در مورد صفحه‌آرایی روزنامه و مجله معرفی کنید که کار با آن ها آسان باشد.
کد خبر: ۲۰۹۰۹۵

معروف‌ترین برنامه‌ها Adobe Indesign، Adobe Pagemaker و Quark Express  هستند. به‌دلایل فنی، کار با Indesign ساده‌تر است.

کامران اشتری از تهران: آیا می‌توانم همزمان از 2 مرورگر مثلا IE  و فایرفاکس استفاده کنم؟

بله، چنین امکانی وجود دارد که به‌طور همزمان از چند مرورگر استفاده کرد.

میلاد غفاری از بندرگز: با سلام می‌خواستم بدانم که چرا هنگام نصب بعضی از بازی‌ها با این پیام مواجه می‌شوم اما این پیام هنگام نصب بر روی رایانه‌های دیگر بروز نمی‌دهد:

feature transfer error
data error (cyclic redundancy chech)
نحوه خواندن اطلاعات در دیسک‌گردان‌های مختلف تفاوت دارد. کابل دیسک‌گردان را کنترل کنید و روی دیسک یا دی‌وی‌دی را پاک کنید. در ارسال اطلاعات از دیسک به دیسک‌گردان اشکالی به‌وجود آمده که ممکن است مربوط به نوع دیسک‌گردان شما باشد.

آرمان توکلی از همدان: آیا ممکن است نرم‌افزاری را معرفی کنید که با استفاده از آن بتوان فایل‌هایی را که از داخل سطل زباله حذف کرده‌ایم دوباره برگردانیم.

نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند. از جمله:
windows data recovery.:
 Recover my files

مهدی روحی: چند وقتی است که هنگام باز کردن یا حذف کردن یا تغییر نام بعضی از پوشه‌ها با این پیغام روبرو می‌شوم. مشکل از کجاست؟

is not accessible.
access is denied.
 در ویندوز زمانی که از فایلی در فولدری استفاده می‌شود، دسترسی کاربر به آن فولدر محدود می‌شود. به این معنی که نه‌تنها نمی‌توانید آن فولدر را حذف کنید بلکه تغییری در نام آن نیز نمی‌توانید بدهید. بعضی برنامه‌ها در پس زمینه توسط خود ویندوز اجرا می‌شوند و دسترسی کاربر به آنها نیز محدود است. از این‌که فایلی از آن فولدر در حال اجرا نیست یا در جایی استفاده نشده اطمینان حاصل کنید. اگر باز هم، چنین وضعیتی مشاهده شد، سیستم خود را با یک ضدویروس خوب اسکن کنید.

آیا می‌شود شبکه های ماهواره‌ای را از اینترنت دریافت کرد؟ آیا کوییک‌تایم لازم است؟

بله. در این زمینه نیز نرم‌افزارهایی برای دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد که قابل استفاده است. برنامه Quick Time تنها یک Player است و هیچ الزامی به استفاده از آن نیست.

با Windows Media Player  و همین‌طور Real Player نیز می‌توان این شبکه‌ها را مشاهده کرد.

صالحیان، داراب فارس:  لطفا بهترین و پرسرعت‌ترین نرم‌افزارمدیریت دانلودی را که می‌شناسید، نام ببرید.

نرم‌افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما از نگاه کاربران نرم‌افزارهایDAP(Download Accelerator Manager)  وFlashGet  از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

لیلی احمدی: مدتی است وقتی برای اجرای موزیک یا فیلم‌های ذخیره شده در رایانه خود اقدام می‌کنم اخطاری با این عنوان ظاهر می‌شود. مشکل چیست؟

the specified module
not be found  
نرم‌افزارPlayer  خود را دوباره نصب کنید. به‌دلایل مختلفی (از جمله نصب نرم‌افزارهای مشابه، استفاده از ضد‌ویروس و Player(... شما دچار مشکل شده است.

عارف فدایی: سرعت کامپیوترم پایین آمده است.  چکار کنم دوباره سرعتش بالا بیاید؟

دلایل مختلفی برای پایین آمدن سرعت سیستم وجود دارد. می‌توانید از امکانات ویندوزDisk Defragmenter  یا  Disk Clean Up برای کارکرد بهتر سیستم خود استفاده کنید.

نرم‌افزارهای اضافی را از سیستم خود Uninstall  کنید. همین‌طور می‌توانید از دیگر نرم‌افزارهای بهینه ساز نیز استفاده کنید.

حسین منصوری از آبادان: من بعد از دانلود یک برنامه از اینترنت وقتی می‌خواهم این برنامه را اجرا کنم با این پیغام مواجه می‌شوم علت آن چیست؟

folder  is invalid or corrupted
ipped)zThe compressed(
چند احتمال وجود دارد. اول این‌که فایلی که دانلود می‌کنید ایراد دارد و فایل درستی نیست. در صورت اطمینان از سالم بودن فایل در صفحه مربوطه، فایل به‌درستی دانلود نمی‌شود. حجم فایل را در صفحه با فایلی که دانلود می‌کنید مقایسه کنید تا مطمئن شوید تمام فایل دانلود شده است. احتمال دیگر این است که قالب فایل زیپ نباشد.

بهزاد اسکندری از اهواز:  می‌خواستم بدانم چگونه می‌توان از رایانه مانند یک تلفن معمولی استفاده نمود؟

نرم‌افزارهایی مختلفی در این رابطه وجود دارند که با نصب آنها و اتصال یک هدفون (گوشی + میکروفون) می‌توان از کامپیوتر مانند یک گوشی تلفن استفاده کرد. از جمله: Gizmo ، Call every where، PC-Telephone و ... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها