کیکر: فرانک ریبری، بازیکن 25 ساله فرانسوی بایرن مونیخ با کسب 3/37 درصد آرای اعضای اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال آلمان، به عنوان برترین بازیکن فصل گذشته بوندس‌لیگا انتخاب شد. در این رای‌گیری، لوکاتونی ایتالیایی (بایرن مونیخ) با 3/19 درصد، دیه گوی برزیلی (وردربرمن) با 1/7 درصد، رنه آدلر (دروازه‌بان لورکوزن) با 5/4 درصد و الیورکان (دروازه‌بان بایرن مونیخ) با 7/3 درصد آرا به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۰۷۹۰۲

منچسترسیتی آنری را می‌خواهد

دیلی میل: باشگاه منچسترسیتی خواستار به خدمت گرفتن تیه‌ری آنری در فصل نقل و انتقالات زمستانی شد. مارک هیوز، سرمربی ولزی این باشگاه قصد دارد آنری را در کنار روبینیوی برزیلی مورد استفاده قرار دهد. آنری سال گذشته از آرسنال به بارسلونای اسپانیا پیوست و تاکنون برای این تیم، 22 گل زده است، اما به هیچ وجه از شرایط خود در این تیم راضی نیست. ضمن این که خانواده وی به بارسلونا نیامده‌اند و در لندن زندگی می‌کنند.

کاپلو:‌ ملاکم فقط گلزنی نیست‌

دیلی‌میل: فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از آن که در اظهارنظری، عمر بازی ملی دیوید بکام را تمام شده دانست، مایکل اوون، ستاره دیگر این تیم را هم برای بازی هفته آینده با قزاقستان دعوت نکرد. کاپلو درباره دعوت نکردن اوون، چنین توضیح داد:‌ او در 89 دقیقه‌ای که برای نیوکاسل بازی کرده، فقط یک گل به ثمر رسانده که به نظر من، خیلی کم است؛ هر چند ملاکم برای دعوت به تیم ملی، فقط گلزنی نیست.

استرالیا بدون هری کیول‌

فیفا: تیم ملی فوتبال استرالیا از حضور 3 ستاره سرشناس خود از جمله هری کیول در دیدار هفته آینده خود با قطر محروم است. پیم فربیک، سرمربی هلندی این تیم دلیل دعوت نشدن هری کیول ستاره فعلی گالاتاسرای و پیشین لیورپول را آسیب دیدگی وی ذکر کرد و گفت: البته احتمال 10درصدی وجود دارد که او تا هفته آینده به آمادگی برسد. فربیک دلیل دعوت نشدن لژیونرهای حاضر در تیم‌های بلکبرن و پارما را هم آسیب دیدگی آنها ذکر کرد.

ایتالیا بدون بوفون؟

سایت گل: در حالی که هفته آینده ایتالیا، مدافع قهرمانی جام جهانی باید در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی با بلغارستان و مونته‌نگرو بازی کند، هنوز حضور 2 ستاره آسیب دیده این تیم در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. جیانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان بزرگ ایتالیایی‌ها هنوز از بند مصدومیت رها نشده است، ضمن این که مائورو و کامورانزی، هافبک آرژانتینی تبار ایتالیا هم شرایط مشابهی با بوفون دارد.

مربی یوونتوس اخراج می‌شود

فارس: به گزارش روزنامه مارکا، کلودیو رانیه‌ری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در صورت شکست از رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، از این تیم اخراج خواهد شد. مسوولان باشگاه یوونتوس پس از شکست تیمشان مقابل پالرمو در هفته ششم سری A ایتالیا از دست سرمربی خود بسیار ناراحتند و به رانیه‌ری اخطار داده‌اند در صورت شکست یوونتوس از رئال در سانتیاگو برنابئو، عذر وی را خواهند خواست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها