ارومیه - خبرنگار جام‌جم: 800 هزار متر مربع اراضی ملی برای ساخت مسکن به روستاییان آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود. سیروس خیری‌زاده، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: این اراضی با هدف رفع نیاز مسکن روستایی، جابجایی روستاهای واقع در مناطق حادثه‌خیز و توسعه اصولی روستاها در قالب 316 قطعه زمین به روستاییان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۳۳۹۲
اردبیل - خبرنگار جام‌جم: به گفته رئیس انجمن بیماران دیابتی استان اردبیل تاکنون بیش از 40 هزار بیمار مبتلا به دیابت در سطح استان شناسایی و شناسنامه‌دار شده‌اند. ایران‌پرور به خبرنگار ما گفت: ‌این بیماران جهت درمان و بستری سازماندهی شده‌اند و با کمک خیرین بعضی از نیازهای اقامتی آنها تامین می‌شود.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: از زمان آغاز فعالیت بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی تا کنون ارزش خرید و فروش سهام در آن به 5 برابر افزایش یافته است.

بیرجند -  مهر: در پی اعلام انحلال مدرسه راهنمایی دخترانه تکتم شهرستان نهبندان، جمع کثیری از اهالی محله عاشوراخانه و کوی شهید کبریایی این شهر مراتب اعتراض خود را نسبت به اعلام غیرمنتظره تعطیلی این واحد آموزشی ابراز داشتند.

کرمانشاه - خبرنگار جام‌جم: بیش از 10 هزار یتیم در کرمانشاه تحت پوشش حامیان مردمی قرار دارند.

قنبری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ استان کرمانشاه با اعلام این مطلب افزود: در سال 86 حامیان کرمانشاهی بالغ بر 10 میلیارد ریال به ایتام کمک کرده‌اند.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: مدیر باغات سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان گفت: برداشت محصول زیتون روغنی از زمین‌های کشاورزی استان آغاز شده است.

ممبینی شهرهای مسجد سلیمان، ایذه باغملک و دزفول را از عمده‌ترین شهرهای دارای باغ‌های زیتون روغنی عنوان کرد و افزود: این محصولات از 700 هکتار از زمین‌های زیرکشت استان برداشت می‌شود.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: استاندار خراسان رضوی، روزه خود را در جمع کودکان شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر افطار کرد.

اهواز ‌- خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان گفت: بیش از 177 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون از استان خوزستان به خارج از کشور صادر شده است.

ورامین ‌- خبرنگار جام‌جم: ورزشکاران ورامینی در مسابقات کونگ فو رشته چوی لی فوت قهرمانی کشور که در کرج برگزار شد، 2 مدال نقره و یک برنز به دست آوردند. از سوی دیگر تیم ورامین مقام اول مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان آموزشگاه‌های کشور را که در رده سنی نوجوانان و جوانان زنجان برگزار شد، به دست آورد. این مسابقات که با همت اداره تربیت بدنی شهرستان و با اعزام ورزشکاران همراه بود در پایان تیم بانوان شهرستان ورامین موفق به کسب مقام اول شدند.لازم به ذکر است خانم فاطمه اردستانی از تیم جوانان در پایان بازی‌ها عنوان خانم گل مسابقات را از آن خود کرد.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: کوروش جمشیدی مربی ارزنده و جوان خرم‌آبادی از سوی مدیرعامل باشگاه
فرهنگی  ورزشی نیروی زمینی ارتش به سمت مربی تیم فوتبال نیروی زمینی منصوب شد.

کاشان - خبرنگار جام‌‌‌جم: در ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)‌، پنجمین جشنواره رمضان ویژه خانواده‌ها در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی  تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.

تایباد - خبرنگار جام‌جم: سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی تایباد گفت: سومین نمایشگاه قرآن و عترت در دهه سوم ماه مبارک رمضان، در این شهرستان مرزی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: امکان دریافت صورتحساب تلفن همراه از طریق پیام کوتاه فراهم شد.

گناباد - خبرنگار جام‌جم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: 120 مبلغ ویژه ماه رمضان به روستاها و مساجد شهرستان‌های گناباد و بجستان اعزام شدند.

اهواز - خبرنگار جام‌جم:  بزرگترین مجتمع پتروشیمی خاورمیانه در خوزستان راه‌اندازی می‌شود. ابراهیم‌پور ، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور با اشاره به این‌که این مجتمع در دی‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این طرح با ظرفیت تولید 2 میلیون و 800 هزار تن در سال در دست ساخت است.

تبریز - خبرنگار جام‌جم:بیش از 60 هزار فرهنگی در مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان و اولیای آنها هستند.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: 17 متخلف صید غیر مجاز در سردشت دستگیر شدند. مامورین گارد اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در برخورد با متخلفان شکار و صید غیرمجاز ماهی در حوضه آبریز رودخانه زاب 17 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

اردبیل - خبرنگار جام‌جم:  درشب میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و در آغازین روز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام بیش از یک هزارو 200 مددجوی نیازمند و مستمند کمیته امداد اردبیل درمصلی این شهر اطعام شدند.

اهواز - خبرنگار جام جم: رئیس گروه بهداشت محیط حرفه‌ای خوزستان گفت: نانوایی‌های استان در صورت تخلفات مکرر تعطیل می‌شوند.  چمخانی گفت: به منظور افزایش کیفیت نان و ارائه بموقع آن به شهروندان، 320کارشناس بهداشت محیط بر فعالیت 2700 نانوایی موجود در استان نظارت می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها