عزتی از تهران: «چندین سال پیش با تبلیغات گسترده دولت برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و ایمنی بیشتر برای انسان‌ها خودروی فرسوده خود را که تنها اندوخته 30 سال کارمندی‌‌ام بود، جهت جایگزینی به یکی از مراکز اسقاط خودرو بردم و مراحل اداری آن را طی کردم و آن خودرو را تحویل دادم. طی مراجعات متعدد و پی در پی به شرکت سایپا جهت پیگیری و سرنوشت خودرو، بعد از دو سال جواب دادند که شما باید به تبصره 13 مراجعه کنید، بعد از پیگیری این موضوع تبصره 13 جواب داده که این موضوع پرونده‌اش بسته شده و هیچ مسوولیتی متوجه من نیست مشکل شما را سایپا حل خواهد کرد. به هر حال بعد از 6 ماه هنوز من نه ماشین گرفته‌ام و نه مبلغ اسقاط خودروی قدیمی خود را. کسی به من پاسخ دهد.»
کد خبر: ۲۰۱۳۹۴

نونهالی از فردیس کرج: «کم‌توجهی شهرداری فردیس کرج به عاملان نصب برچسب‌های تبلیغاتی شرکت‌های لوله‌بازکنی و تخلیه چاه باعث شده است این بار، این افراد با استفاده از اسپری‌های رنگی و کلیشه، چهره‌ای زشت به در و دیوار منازل شهر بدهند. از شهرداری محترم این منطقه درخواست مقابله با این افراد را دارم.»

یک مدیر مدرسه از خوزستان: حق مدیریت نوبت دوم مدارس استان خوزستان از مهر ماه سال گذشته پرداخت نشده است. از اداره آموزش و پرورش درخواست دارم نسبت به بالا بردن انگیزه این مدیران، حق و حقوق آنها قبل از مهر ماه پرداخت شود.

یک هموطن از آذربایجان شرقی: قرار بود کارکنان اداره کل سازمان زندان‌های آذربایجان شرقی در اسفند ماه سبدکالا دریافت کنند، ولی تاکنون خبری از آن نشده است.

احمدی از مرودشت: از وقتی که وزارت نیرو خبر کاهش قطعی برق را داده، خاموشی‌ها چند برابر شده است.

یک فرهنگی: قرار بود فرزندان فرهنگیان برای استخدام در آموزش و پرورش در اولویت باشند، پس چرا تا حال این وعده تحقق پیدا نکرده است؟

غریبانی از فردیس: 2 روز است آب منطقه 48 دستگاه واقع در فردیس کرج قطع است و اداره آبفا نسبت به مشکلات عدیده‌ای که ساکنان این محل با آن روبه‌رو هستند، بی‌تفاوت است.

جمعی از رانندگان رامسر: کیوسکی به منظور تهیه ویلا و سوئیت واقع در میدان دادگستری شهرستان رامسر احداث شده است که به دلیل محل جغرافیایی نامناسب آن، اغلب باعث ایجاد ترافیک در خیابان اصلی شهر می‌شود. از شهرداری منطقه درخواست انتقال این کیوسک را دارم.

معافی از کرمانشاه: قطعی برق کم بود، آب نیز قطع می‌شود.

عبداللهی از ایلام: به خاطر چند ساعت بارندگی در استان ایلام، آب این شهرستان 48 ساعت قطع شده. اداره آب‌وفاضلاب کمی مسوولانه‌تر به این مشکلات هموطنان رسیدگی کند.

احمدی از تهران: رانندگان مینی‌بوس در ایستگاه صادقیه جایی برای استراحت ندارند و به همین دلیل برخی مواقع به دلیل خستگی با شهروندان برخورد نامناسبی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها