در نشست کمیته تیم های ملی؛

دیدار با ژاپن رد شد

نشست کمیته تیم های ملی برگزار و برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان از سوی علی دایی ارائه و مورد تایید اعضا قرار گرفت. در این نشست بازی با ژاپن رد شد.
کد خبر: ۱۹۲۲۸۳

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست کمیته تیم های ملی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی اروپایی، عصر روز گذشته در محل دفتر کار مهدی تاج ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس این کمیته برگزار شد.

در این نشست که با حضور علی دایی، عباس ترابیان، مهدی تاج ، مسعود معینی و محمد منصور عظیم زاده برگزار شد آخرین برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی علی دایی ارائه و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که برنامه آماده سازی تیم ملی را به دقت پیش بینی کرده بود تنها خواسته اش برگزاری بازیهای تدارکاتی مناسب تا پیش از رویارویی با عربستان بود. وی که ظاهرا موافق برگزاری بازی با تیم ملی فوتبال ازبکستان در تاریخ سی ام مردادماه نیست از کمیته تیم های ملی خواست تا تیم های دیگری را برای رویارویی با تیم کشورمان انتخاب کند که نوع و روش بازی آنها متناسب با سیستم تیم های حاضر در گروه B مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 باشد.

علی دایی که مهمترین اولویت تیم ملی فوتبال کشورمان را بازی با عربستان در تاریخ 16 شهریورماه تعیین کرده است، از بازی با تیم ملی عمان استقبال و تاکید کرد اگر این تیم در جریان مسابقات فوتبال غرب آسیا با تیم کشورمان روبرو نشد، مقدمات برگزاری یک بازی دوستانه با ملی پوشان فوتبال عمان برای تیم کشورمان فراهم شود.

در راستای آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی، برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم های آفریقایی به علی دایی پیشنهاد شد که وی به دلیل عدم شباهت نوع بازی تیم های آفریقایی با تیم های همگروه کشورمان در رقابت های یاد شده از برگزاری این بازی استقبال نکرد.

اعضا کمیته تیم های ملی در پاسخ به علی دایی تاکید کردند برای بر هم نخوردن برنامه آماده سازی تیم ملی، حریفان تدارکاتی تیم ملی را تعیین کرده و برای هر حریف سه تا چهار جایگزین مشخص کند تا در صورتی که با حریفان تدارکاتی تیم ملی توافق نشد مذاکره با تیم های جایگزین برای بازی با تیم ملی آغاز شود.

ظاهرا از سوی فدراسیون فوتبال ژاپن برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است که دایی برگزاری این مسابقه تدارکاتی آنهم در شرایط فعلی را مناسب ندانست. او تاکید کرد که از رویارویی با تیم ملی فوتبال ژاپن هراسی ندارد اما تقابل با این تیم در ژاپن نتیجه ای جز خستگی سفر به شرق آسیا را برای ملی پوشان فوتبال کشور به دنبال نخواهد داشت.

یکی دیگر از مباحثی که در جلسه روز گذشته مطرح شد، حفظ آرامش و فراهم آوردن فضایی مناسب برای تیم ملی فوتبال کشور در راه حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی بود. در این رابطه دایی از کمیته تیم های ملی خواست تا در سفرهای تیم ملی از همراهی افراد غیر مسئول با ملی پوشان فوتبال کشورمان ممانعت به عمل آید که این درخواست با استقبال اعضا روبرو شد.

ترابیان و معینی گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی فوتسال و نوجوانان و جوانان کشورمان ارائه کردند. معینی از نحوه برخورد باشگاه ها با تیم فوتبال جوانان گلایه داشت و مقرر شد با تیم هایی که نفرات خود را در اختیار تیم جوانان قرار نداده اند به شدت برخورد شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها