نادر دست نشان برای اهالی رشت یک قهرمان است، هرچند تیمش 15 دقیقه کم آورد و قهرمانی را به آبی‌های پایتخت تقدیم کرد. او به فارس گفته: «از این ‌که دیدم رئیس سازمان تربیت بدنی در کنار رئیس فدراسیون فوتبال به همراه استقلالی‌ها سرود قهرمانی سر دادند خوشحال شدم».
کد خبر: ۱۸۴۰۳۷
 این هم تازه‌ترین گفته‌های افشین خان امپراطور! «یه چیزی که منو، دلم رو می‌شکونه هر روز، اینه که تو فرهنگ ما دروغ گفتن یک چیز طبیعی شده و مردم خیلی ساده می‌تونن به چشمت نگاه کنن و بهت دروغ بگن. می‌تونن به تو خیلی تعارف کنن، خیلی مهربونی کنن، چایی بهت بدن، شیرینی بهت بدن و بعد برن پشتت بزنند...».

 پرونده دوپینگ و کشیده شدن این جریان تا به امروز و البته اعلام نشدن رای آن، آنقدر عجیب و غریب و غیرمنتظره شده که استعفای عبدالرحمان شاه حسینی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را هم به دنبال داشته است! البته استعفای شاه‌حسینی هم به نوعی مبارزه با جریانی است که باعث نشده تا رای این پرونده اعلام شود و این موضوع همچنان مسکوت مانده است... دلیل آن هم هنوز مشخص نیست. «استعفای من دلایل زیادی داشت که یکی از علت‌هایش هم همان قضیه دوپینگ بود. این فدراسیون عدالت ندارد».

 امیررضا خادم هم به فارس گفته است: «متاسفانه بیشترین زمان و وقت کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم صرف گله‌گذاری و ایرادگیری و برخورد با موضوعات غیرفرهنگی و توبیخ دستگاه‌ها شد».

 حامد بهداد هم در مورد دلیل همکاری خود با گروه موسیقی دارکوب گفته است: «خیلی وقت بود که دلم می‌خواست با تمام کسانی که به من لطف داشتند، دیداری از نزدیک داشته باشم و با خودم فکر کردم بهترین فرصت همکاری با گروه دارکوب است».
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها