با تلاش پیگیر و تحقیقات علمی کارآگاهان آگاهی استان لرستان، اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت احشام و تجهیزات برقی در خرم آباد دستگیر شدند. این متهمان با استفاده از تاریکی شب و با در اختیار داشتن ابزارهای مجهز سیم‌بری، اقدام به سرقت تجهیزات برقی و کابل‌ها می‌کردند و سپس با انتقال آن‌ها به یک انبار، اموال سرقتی را برای فروش در اختیار مالخران قرار می‌دادند.
کد خبر: ۱۷۹۶۳۹

سرهنگ کبکی ـ رییس پلیس آگاهی استان لرستان ـ در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: موضوع و بررسی این پرونده با ارجاع پرونده مرگ مشکوک مردی از اهالی یکی از روستاهای اطراف خرم آباد در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

این مرد بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده بود و کارشناسان اداره تشخیص هویت پس از شناسایی، متوجه شدند، وی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای خرم‌آباد بوده است و به همین دلیل، این فرضیه که وی احتمالا از اعضای یک باند سرقت لوازم و تجهیزات برقی بوده، قوت گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان لرستان اظهار کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود با کنترل دوستان نزدیک و افراد مرتبط با نامبرده و چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت تجهیزات برقی توانستند، پنج سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

متهمان در بازجویی ضمن تایید حضور آن فرد در باند خود، اعتراف کردند با در اختیار داشتن چهار دستگاه خودرو، پس از سرقت سیم‌های برق، آن‌ها را در اختیار دو نفر مالخر قرار می‌دادند.

وی گفت: همچنین متهمان که مجرمان سابقه‌دار استان لرستان هستند، به صورت گسترده در سرقت احشام از روستاییان نیز فعالیت داشتند و شکایات زیادی از دامداران منطقه در این خصوص دریافت شده است که در ادامه عملیات ضمن شناسایی و دستگیری دو نفر مالخر، متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها