سونی اریکسون و ویژگی چندرسانه‌ای‌

شرکت سوئدی- ژاپنی سونی اریکسون با همکاری شرکت ژاپنی Acrodea دو نرم افزار به گوشی هایش می افزاید که بر اساس آن ویژگی های چند رسانه ای و دوربین این گوشی ها ارتقا می یابد. این کمپانی قراردادی با شرکت Acrodea منعقد کرد که به موجب آن دستگاه های تلفن همراه این شرکت به دو نرم افزار VIVID UI و VIVID Panorama مجهز می شوند.
کد خبر: ۱۷۷۸۹۶

پلتفرمVIVID UI  به عنوان یک میان افزار ارتقا یافته است که امکان ارتقای محتواهای چند رسانه ای همچون ویدیو، گرافیک سه بعدی و تصاویر و عکس‌های طبیعی را ارتقا می بخشد.

هدف از ارائه  VIVID UI ، توسعه ویژگی های و محتواهای ارتقا یافته گرافیکی برای دستگاه های تلفن همراه و انتقال منو و محتوای منو است.

VIVID Panorama  میان افزاری است که می تواند عملکردهای دوربین تلفن همراه را ارتقا دهد.

با استفاده از این نرم افزار کاربران  می توانند تصاویرعریض و گسترده را با هر دستگاه تلفن همراهی که قابلیت ضبط ویدیو نیز داشته باشد، بگیرند.

به منظور گرفتن عکس های عریض با تلفن همراه کاربران باید ویدیو را روشن کرده، سپس VIVID Panorama به شکل خودکار بر اساس تصاویر ویدیویی عکسبرداری می کند.

بر اساس این گزارش، تمامی گوشی های با قابلیت متوسط سونی اریکسون می‌توانند از این نرم افزار سود ببرند. این نرم افزارها در نیمه دوم سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرارگیرد.

م. ر بهنام رئوف‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها