7 روز در یک روز

عامل جنایت خیابان رباط‌کریم تهران که پس از خودزنی در محل جنایت به بیمارستان منتقل شده است انگیزه اصلی جنایت و بازگشتش به کشور را فاش کرد. مهدی متهم 30 ساله شامگاه 12 اردیبهشت پس از آن که در اقدامی جنون‌آمیز الهام همسر 25 ساله و عرشیا 2 ساله را در طبقه دوم ساختمان محل سکونتشان به قتل رساند، طی نقشه از قبل طراحی شده کشور را به مقصد دبی ترک کرد.
کد خبر: ۱۷۷۰۳۵

چهارشنبه‌

 پسر شرور وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش به عنوان کارمند در شورای روستا مشغول به کار شده، تصمیم به انتقام گرفت.

حکم اعدام پسری که در جریان برگزاری یک جشن تولد، میهمان ناخوانده را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.

اقدام عجیب خانواده عروس هنگام بدرقه عروس و داماد به خانه بخت درگیری و کتک‌کاری آشنایان و خانواده دو طرف را به همراه داشت.

دزدانی که برای فروش اوراق بهادار و تراول چک‌های مسروقه به بانک‌های تهران مراجعه کرده بودند نمی‌دانستند پلیس سایه به سایه در تعقیب آنهاست.

جوانی که پس از اطلاع از مشکلات روحی دوستش و تصمیم وی برای خودکشی کمک کرده بود او به زندگی‌اش پایان دهد پس از یک سال دچار عذاب وجدان شد و خودش را به پلیس معرفی کرد.

مرد ایرانی که همسرش مینو زن 35 ساله و دختران 6 تا 11 ساله‌اش را مورد شکنجه قرار می‌داد از سوی دادگاهی در سوئد به زندان محکوم شد.

یکی از وکلای مدافع اولیای دم پرونده قتل‌های محفلی کرمان نسبت به آزاد بودن 5 تن از 6 متهم این پرونده که هنوز حکمشان در موضوع قتل قطعی نشده و محکومیت قطعی حبس دارند، انتقاد کرد و آن را تخلف خواند.

پنجشنبه‌

 قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص زن 28 ساله‌ای به نام سهیلا که فرزند 5 روزه‌اش را به قتل رسانده و مثله کرده بود تایید کردند.

یک قاتل سریالی که در رشت زنان را به انگیزه سرقت طلا و جواهراتشان به قتل می‌رساند، دستگیر شد. او تاکنون 4 قتل را گردن گرفته است.

اعضای 2 باند تبهکار که با سرقت خودرو و جعل سند توانسته بودند در مجموع بیش از 50 دستگاه اتومبیل را سرقت کنند و به افراد دیگری بفروشند، به تحمل حبس و رد مال محکوم شدند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور هشدار داد که با آویختن زیورآلات، کودکان را قربانی سارقان نکنید.

سازمان پزشکی قانونی خبر داد که تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات رانندگی در فروردین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 4 درصد کاهش یافت.

مردی به نام «میلاد. ط» که یک شهروند تهرانی به نام «حمیدرضا» را ربوده و برای آزادی او باج خواسته بود در قرار ساختگی به تله پلیس افتاد.

4 قاتل که حکم اعدام آنها از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شده بود در زندان اوین به دار آویخته شدند و اعدامی دیگری در اراک با گذشت اولیای دم مقتول از مرگ رهایی یافت.

جمعه‌

قاچاقچی بین‌المللی که به اتهام راه‌اندازی یک شرکت قلابی و توزیع مواد مخدر، فروش اسلحه و فریب دختران جوان تحت تعقیب بود با شلیک‌های پلیس به دام افتاد.

آخرین سکانس فیلمنامه گروگانگیری 150‌میلیون تومانی مرد کارخانه‌دار با دستگیری متهمان، کلید خورد.

دانش‌آموز 10 ساله که براساس گفته والدین، پس از تنبیه بدنی در مدرسه قدرت حرکت خود را به طور کامل از دست داده است، در بخش جراحی اعصاب یکی از بیمارستان های پایتخت بستری شد.

عامل جنایت خیابان رباط‌کریم تهران که پس از خودزنی در محل جنایت به بیمارستان منتقل شده است انگیزه اصلی جنایت و بازگشتش به کشور را فاش کرد. مهدی  متهم 30 ساله  شامگاه 12 اردیبهشت پس از آن که در اقدامی جنون‌آمیز الهام  همسر 25 ساله  و عرشیا  2 ساله  را در طبقه دوم ساختمان محل سکونتشان به قتل رساند، طی نقشه از قبل طراحی شده کشور را به مقصد دبی ترک کرد.

فرمانده پلیس راه کشور از صدور بیش از 20 میلیون برگه جریمه و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف در جاده‌های کشور خبر داد. سرهنگ علیرضا اسماعیلی گفت، میزان برخوردهای قانونی با رانندگان در سال 86 به نسبت سال 85 بیش از 12 درصد افزایش داشته است.

شنبه‌

 هیات عمومی دیوان عالی کشور پرونده‌ای را که در آن مردی به خاطر مسائل ناموسی توسط همسایه‌اش به قتل رسیده بود بررسی و حکم قصاص قاتل را تایید کرد. متهم 42 ساله که محمد نام دارد مردی به نام احمد را در کریم‌آباد تنکابن با ضربات چاقو از پا درآورده است.

مرد 53 ساله که احمد نام دارد دختر 17 ساله‌اش را به این اتهام که از سوی داماد خانواده ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است به قتل رساند.

زنی پس از 36 سال زندگی همراه با والدین و برادرش با فوت پدر متوجه شد یک دختر سرراهی بوده و تمام این مدت با پدر و مادر ناتنی خود زندگی می‌کرده است.

بیماری که به خاطر ناتوانی در پرداخت هزینه‌های بیمارستان پس از سرقت پول‌های صندوق کمک به بیماران خاص متواری شده بود از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

2 سارق که با شکستن شیشه مغازه‌ای در یک بازارچه تعداد زیادی گوشی تلفن همراه سرقت کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

«شاهین. ع» و «امید. ق» 2 موتورسوار که کیف ‌زنی را قاپیدند هنگام فرار، با یک دستگاه پژو پرشیا تصادف کردند و دستگیر شدند.

«رضا. ن» 62 ساله به خاطر این که عروسش «مریم. ج» به تنهایی از منزل بیرون می‌رفت وی را به باد کتک گرفت.
مردی به نام شهرام که با جعل عنوان یکی از نهادهای امنیتی اطلاعاتی کشور از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

پسر 16 ساله‌ای که با وعده ازدواج، 40 میلیون ریال وجه نقد از دختر 14 ساله‌ای به اسم نرگس گرفته بود به 6 ماه حبس محکوم شد.

یکشنبه‌

 راننده فراری یک خودروی سمند که مسوول مرگ 2 دختر دانشجو در قزوین بود پس از 6 ماه در تهران شناسایی و بازداشت شد.

اولین جلسه صلح و سازش برای نجات «بهنود» از مرگ بی‌نتیجه ماند و اولیای دم پرونده بر قصاص این جوان تاکید کردند.

آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار بزرگ کالا در خیابان فدائیان اسلام را به کام خود کشید و ده‌ها میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.

سارقان مسافرنما که قصد داشتند با انتقال خودروی مسافرکشی به بیابان‌های اطراف شهر کرج پس از به قتل رساندن راننده، اتومبیل او را به سرقت ببرند، دستگیر شدند. پس از بازداشت این سارقان با بررسی گوشی تلفن همراه آنها مشخص شد آنها روز قبل از دستگیری با تهدید، دختر جوانی را به منزل شخصی برده و او را مورد اذیت و آزار قرار داده‌اند.

مردی که پیش از این به جرم سرقت دوچرخه زندانی شده بود، وقتی قصد داشت یک خودروی زانتیا را بدزدد توسط پلیس دستگیر شد.

پلیس در پی تلاش برای مشخص کردن هویت مرد هزارچهره‌ای است که در پی ارتکاب اعمال مجرمانه چندین بار دستگیر شده اما هر بار مشخصات دروغین ارائه داده است.

دوشنبه‌

 2 متهم که در یک روز طی جنایاتی جداگانه همسر و مادر خود را به قتل رسانده بودند بازجویی مجدد شدند.
نخستین متهم مردی 50 ساله به نام خداداد است که صبح روز 4 اردیبهشت همسر 42 ساله خود به نام آرزو را با ضربات تبر به قتل رساند. دومین متهم جوان 22 ساله‌ای به نام سلمان است که مادر 37 ساله‌اش به نام صغرا را در خانه‌شان واقع در خیابان دماوند از پا درآورد.

اعضای یک باند سرقت مسلحانه که با دستبرد به خانه مردی نیکوکار بیش از 2 میلیارد تومان از وی دزدیده بودند پس از 3 ماه فرار به تله افتادند.

زنی به نام راضیه در پی اختلاف خانوادگی خودسوزی کرد و به زندگی خود پایان داد. او  ساعاتی بعد از به آتش کشیدن خود در بیمارستان جان باخته است.

زنی به اسم روشنک که در 18 سالگی با مردی 36 ساله به نام مجید ازدواج کرده بود پس از 8 سال زندگی مشترک به خاطر مشکلات خانوادگی قصد داشت از شوهرش جدا شود که پس از کشمکش‌های بسیار سرانجام با هدیه دادن یک خودکار معمولی به وی توانست حق طلاق را به دست آورد.

سه‌شنبه‌

 پسر 29ساله‌ای به نام کیوان که از وزن زیاد رنج می‌برد پس از گذشت 4 ماه از عمل جراحی لاغری در پی عوارض ناشی از این عمل جان باخت.

دادگاه کیفری استان تهران پرونده ماموری را که با شلیک به سوی یک خودرو باعث مرگ یکی از سرنشینان آن شده بود، پس از گذشت 3 سال از واقعه به اتهام قتل عمد مورد بررسی قرار می‌دهد.

نامه‌های 2 متهم به قتل به یکدیگر در زندان به نام‌های بابک 30 ساله و سعید 18 ساله پرونده قتل صاحب مبل سازی در تهران را پیچیده‌تر کرد. این 2 متهم 29 تیرماه سال 84 مردی به نام حسین را در یک کارگاه مبل سازی در دهکده المپیک به قتل رساندند.

رئیس قوه قضاییه حکم قصاص مردی را که متهم است در یک نزاع مرتکب قتل شده نقض کرد و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 2 جوان سابقه‌دار به نام‌های رسول و محسن در منطقه شرق تهران حین کیف قاپی به وسیله یک موتورسیکلت دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها