این هفته قصد داریم یکی از وب سایت های وابسته به دولت جمهوری اسلامی ایران را به شما معرفی کنیم. سایت اینترنتی مورد نظر ما، سایت وزارت کشور است که از طریق آدرس www.moi.ir در دسترس شما قرار دارد. البته توجه داشته باشید که با توجه به انتخابات مجلس شوری اسلامی و اهمیت این موضوع، تغییراتی در نحوه نمایش سایت وزارت کشور به وجود آمده است.
کد خبر: ۱۷۰۰۰۸
 به این ترتیب که پس از ورود کاربر به آدرس فوق، سه لینک در برابر کاربر قرار می گیرد که به ترتیب عبارتند از، پورتال وزارت کشور، اسامی نامزدهای انتخاباتی و اعلام آخرین نتایج انتخابات مجلس شوری اسلامی. برای ورود به سایت اصلی وزارت کشور، کافی است بر روی اولین گزینه کلیک کنید.

   وب سایت وزارت کشور از مطالب مختلفی تشکیل شده است. صفحه اصلی وب سایت اجزا مختلفی دارد که در را‡س آن، پیام نوروزی رهبرمعظم انقلا‌ب قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن می توانید به متن کامل این پیام دسترسی داشته باشید. آرشیو خبر، آرشیو عکس، تشکل ها و احزاب سیاسی کشور، معاونت ها، خبرگزاری ها و روزنامه ها و ... از دیگر لینک های موجود در صفحه اصلی هستند که با ورود به هر یک اطلاعات مختلفی را در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال با ورود به قسمت احزاب سیاسی، می توانید با دانلود یک فایل متنی، به فهرست کامل تمامی احزاب سیاسی فعال در کشور به همراه آدرس و شماره تماس دفتر مرکزی آنها دسترسی داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها