کی چی گفت‌

«گاسپارد جوزف کوچپاین» پسر رئیس‌جمهور سوئیس به همراه یک هیات فرهنگی از موزه ساز کرمان دیدن ‌کرده و حسابی ذوق زده شده است.‌ چون بعد از بازدید کلی جمله قصار از خودش در کرده است مثلا این که در خصوص موسیقی ایرانی گفته: «موسیقی غرب با موسیقی ایرانی ‌تفاوت بسیاری دارد به طوری که موسیقی غرب پوست را نوازش می‌دهد در حالی که موسیقی شما قلب آدم‌ها را ‌نوازش می‌کند‌‌.‌ این خصیصه موسیقی ایرانی خود نشانه قدمت فرهنگ و تمدن ایرانی است‌‌.‌»
کد خبر: ۱۶۳۱۲۲

 آقای کالدرون رئیس باشگاه رئال مادرید هم حالا که تیمش روی دور برد افتاده چشم بسته غیب می‌گوید و حسابی پشت سر جناب کاپلو بد و بیراه گفته است. (شیطونه می‌گه کلا ما رئال مادرید رو تحریم خبری بکنیم‌ها : «خیلی خوب شد که کاپلو را اخراج کردم».

 رونالدو مهاجم آث میلان هم به نظر ما باید برود کتاب شعر بگوید یا این حرف‌هایش که بعد از مصدومیتش زده است کلی دل ما را کباب کرده: «قلبم می‌گوید بازی کن، زانوهایم نمی‌گذارند» تازه این که مهاجم برزیلی تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا با اشک‌های خود نشست خبری را ناتمام رها کرد. وای که چقدر دلمان کباب شد.

 «همیشه به زن‌ها می‌گویند خسته می‌شوی، ادامه نده و... اما همیشه بار تمام سختی‌ها را خودم به دوش کشیدم و هیچگاه نگذاشتم به رویم بیاورند یا به عنوان زن به من تفقدی کنند. همیشه از یک چیز بشدت تنفر داشته‌ام، از اعلام مظلومیت زن. من نمی‌خواهم بپذیرم به عنوان فیلمساز زن مشکل بیشتری از همکاران مرد خود دارم... آنچه که برای یک کار آفرین مهم است، وجود اعتقاد، انگیزه، خلاقیت، نوآوری و قدرک ریسک‌پذیری است.» این هم قسمتی از حرف‌های خانم رخشان بنی‌اعتماد بود. برای ثبت در خاطرات. بدون هیچ توضیح دیگری.

 ابوالفضل جلیلی هفته گذشته در اختتامیه جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای پس از این که مسوولان برگزاری برنامه به حضورش در سالن اهمیتی ندادند، به دعوت و اصرار رضا کیانیان روی صحنه آمد و گفت: «من مشهورترین کارگردان ایرانی هستم که فیلم‌هایم را ایرانی‌ها ندیده‌اند!!!». اعتماد به نفس بدهم خدمتتان!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها