
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در جلسه کنترل پروژه برگردان مس به فیبر که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح انتقال از شبکه مسی به فیبر نوری در استان یزد تشکیل شد.
سرپرست مخابرات منطقه یزد در سخنانی با اشاره به اهمیت این طرح در توسعه زیرساختهای ارتباطی استان اظهار داشت: این پروژه یک کار بزرگ ملی است و برای پیشرفت آن، عزم همگانی، تلاش شبانهروزی و رویکرد جهادی لازم است.
وی افزود: خوشبختانه تیم اجرایی استان با روحیه جهادی پای کار است و با همکاری مسئولان، موانع موجود یکی پس از دیگری برداشته میشود.
در پایان این جلسه مدیران حاضر بر تسریع روند اجرا و رفع موانع اداری در چارچوب همکاریهای بینبخشی تأکید کردند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند