
جام جم آنلاین - خوزستان، سرهنگ سعید رحیمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه ای با اشاره به بارندگیهای اخیر و صدور هشدار نارنجی هواشناسی درباره وقوع مه غلیظ تا روز چهارشنبه هشتم بهمن در محورهای استان، بر لزوم افزایش احتیاط رانندگان تأکید کرد.
وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان به جز مسیر تاراز باز است، افزود: از همه کاربران ترافیکی در جادههای درونشهری و برونشهری درخواست میشود تا زمان پایان این هشدار، ملاحظات ایمنی را رعایت کنند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند