پاسخگویی هوشمند در آبفای استان همدان؛

۳۳۰ هزار تماس با ماشین‌های پاسخگویی مدیریت شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در نیمسال ۱۴۰۴ بیش از ۵۸۰ هزار تماس را مدیریت کرده است که از این میان، ۳۳۰ هزار تماس توسط ماشین‌های پاسخگویی و IVR پاسخ داده شده است.
کد خبر: ۱۵۲۴۴۶۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: در نیمسال ۱۴۰۴، مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بیش از ۵۸۰ هزار تماس دریافت کرده است که از این تعداد ۹۲ درصد تماس ورودی، شش درصد تماس خروجی و دو درصد تماس از دست‌رفته بوده است.

بختیاری‌فر تصریح کرد: از میان تماس‌های ورودی، ۳۳۰ هزار تماس توسط سامانه‌های خودکار (IVR) پاسخ داده شده و ۲۰۴ هزار تماس نیز توسط کارشناسان پاسخگو مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع، حاصل این تعاملات منجر به ثبت ۱۶۸ هزار و ۱۹۱ مورد تماس در سامانه CRM شده که تمامی آن‌ها مورد پیگیری و بایگانی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: از این میان، ۶۰ درصد از فرم‌های ثبت‌شده مربوط به اطلاع‌یابی از قطعی آب، پیگیری موارد گذشته و راهنمایی در خصوص تاسیسات و مشترکین بوده است؛ ۲۴ درصد به امور مشترکین و ۱۷ درصد نیز به حوادث و رخدادها اختصاص داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند برای اعلام هرگونه مشکل، قطعی آب یا حوادث مربوط به تأسیسات، به‌صورت شبانه‌روزی با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان آبفا آب شرب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
مهارت و سرگرمی در کارخنده

تهیه‌کننده و کارگردان مستند رئالیتی «کارخنده» درباره چالش‌های تولید این برنامه و تغییرات در فصل چهارم آن توضیح می‌دهد

مهارت و سرگرمی در کارخنده

نیازمندی ها