جام جم آنلاین - خوزستان، یوسف محمودی ظهر امروز یکشنبه اظهار کرد: طرح «موکب صدای زائر» با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش هماهنگی بین دستگاههای خدمترسان به زائران اربعین طراحی و اجرا شده است.
وی افزود: کارشناسان کمیته نظارت و ارزیابی بهصورت میدانی در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شدهاند تا مشکلات زائران را بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن رفع کنند.
محمودی با تأکید بر نقش این سامانه در تسهیل ارتباط زائران با مسئولان بیان کرد: این طرح گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده به زائران در مسیر پیادهروی اربعین است.
وی همچنین از تلاشهای بیوقفه دستاندرکاران ستاد اربعین خوزستان برای فراهمسازی امکانات لازم در راستای رفاه و آسایش زائران در این دو مرز قدردانی کرد.
محمودی توضیح داد: زائران میتوانند برای ثبت درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود از طریق تماس با شماره ۱۱۱ (در ساعات اداری) یا مراجعه به وبگاه رسمی http://۱۱۱.ir/ اقدام کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
با دکتر محمدهادی همایون به ریشهیابی رویارویی غرب با ایران پرداختهایم
ضروریترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفتوگو با یک متخصص بیماریهای عفونی بررسی کردهایم
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد