رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان:

آغاز فرآیند پروژه احداث پارک آبی همدان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان با اشاره به جذب سرمایه گذار برای ساخت پارک آبی در همدان، گفت: پروژه سرمایه گذاری مجموعه تفریحی پارک آبی همدان به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۷۹۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، وحید اسکندری با اشاره به جذب سرمایه گذار برای ساخت پارک آبی در همدان، اظهار داشت: پروژه سرمایه گذاری مجموعه تفریحی پارک آبی همدان به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان افزود:فرآیند قانونی اجرای پروژه از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۹۵۰۰متر که حاصل تفکیک ۳۶ هکتار اراضی واقع در کوی پردیسان می باشد، با همکاری و مجوز شورای اسلامی شهر همدان از سال گذشته آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه پس از تهیه طرح ها و نقشه های اجرایی و مشاوره با شرکت های سازنده تجهیزات پارک آبی و تدوین پیوست های اقتصادی طرح، از طریق برگزاری فراخوان و پس از طی مراحل قانونی، قرارداد واگذاری زمین و احداث پروژه به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان با سرمایه گذار منعقد گردید.

اسکندری به همکاری مجموعه های شهرداری در این پروژه اشاره و گفت: پروانه شهرسازی مجموعه پارک آبی توسط شهرداری منطقه سه صادر گردیده و این مجموعه از لحاظ تعداد و تنوع تجهیزات و بازی های آبی جز بزرگترین پارک های آبی کشور خواهد بود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان با تاکید بر اهمیت این پروژه، عنوان کرد: به دلیل ناکافی بودن فضاهای تفریحی از جمله پارک تفریحات آبی، بسیاری از شهروندان همدانی ناگزیرند به دیگر شهرها سفر کنند درحالی که ایجاد این فضاها، علاوه بر رفع نیاز شهروندان، می‌تواند در جذب گردشگران به شهر زیبای همدان نیز اثرگذار باشد.

وی گفت: برای افزایش حضور و ماندگاری گردشگران در شهر همدان باید جاذبه های لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های همدان نیز برنامه ریزی و اقدام نمود.

اسکندری با بیان اینکه تعریف بسته‌هایی با معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری توسط شهردار همدان و مجموعه مدیریت شهری پیگیری می شود، در پایان خاطرنشان کرد: این همت مدیران استان و شهری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری را برای حضور در همدان تشویق خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها