۴ پایگاه دیگر رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله؛ سامانه های «العاصی» منهدم شد

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن چهار پایگاه عمدتا اطلاعاتی-جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح های مناسب در شمال اراضی اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، سامانه‌های فنی پایگاه «العاصی» را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند و این حمله منجر به انهدام تجهیزات پایگاه شد.
 
العاصی یکی از پایگاه‌های تعیین کننده و مهم مرزی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی در حد میانه دو پایگاه «البغدادی» و «بیاض بلیدا» در مقابل شهرک «میس الجبل» واقع شده است؛ جایی که اکثر حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر به شهرک میس الجبل از طریق رصد و پایش اهداف، به وسیله عوامل مستقر در آن، انجام می‌گیرد.
 
حزب‌الله در عملیات دیگر خود محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های مناسب به صورت مستقیم زیر آتش گرفت.
 
مقاومت اسلامی لبنان همچنین حمله ای خمپاره ای به پایگاه «الرادار» در مزارع اشغالی «شبعا» کرد.
 
حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و پس از رصد نیروهای دشمن و مشاهده یک نیروی اطلاعاتی ارتش اسرائیل در اطراف پایگاه «الراهب»، با گلوله های توپ، نیروهای ارتش صهیونیستی را هدف قرار دادند.
 
مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر امروز نیز تجهیزات جاسوسی در ۲ پایگاه «الجرداح» و الراهب را هدف حملات مستقیم خود قرار داده بود.
 
به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.
 
در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.
 
رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها