گزارش «جام‌جم» از آثار در حال تولید مرکز پویانمایی صبا

دنیای فانتزی قصه‌های ایرانی

فیلم‌های سینمایی آخر هفته

«وطن،‌ای وطن»، «تاوان»، «مادر»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «سرزمین تاریک ۲: بازگشت»، «دعوت به یک قتل» و «دستگیری یک قاتل» روایتی از بمبگذاری و شهادت دولتمردان در فیلم‌های سینمایی این هفته.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۶۳

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از روابط عمومی معاونت سیما،«وطن،‌ای وطن»، «تاوان»، «مادر»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «سرزمین تاریک ۲: بازگشت»، «دعوت به یک قتل» و «دستگیری یک قاتل» روایتی از بمبگذاری و شهادت دولتمردان در فیلم‌های سینمایی این هفته.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دولت عشق»، «وطن،‌ای وطن»، «تاج محل»، «بادیگارد»، «در مسیر باران»، «هیام»، «تروا»، «سیانور»، «تاوان»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «مادر»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «لویی و لوکا در ماموریتی به ماه»، «خرس قطبی کوچولو ۲»، «سرزمین تاریک ۲: بازگشت»، «هدف پارالاکس»، «دولت عشق»، «جاده آرلینگتون»، «تعقیب سایه ها»، «دادگاه»، «درهم و برهم»، «دعوت به یک قتل»، «مردی بالاتر از همه»، «آیاپان و کوشیام»، «کرگدنی به نام ریکی»، «دوچ»، «کاپیتان نُوا»، «نبرد خرگوشی ۲»، «دستگیری یک قاتل»، «تنهاترین سردار»، «سنجاقک» و «توگو» پنج‌شنبه و جمعه ۸ و ۹ شهریور ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما، فیلم تلویزیونی «دولت عشق» به کارگردانی «حمید بهمنی»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم به زندگی محمدعلی رجایی از دوران کودکی تا زمان کشته شدن می‌پردازد.

سیدجواد هاشمی، احمد میررفیعی، امیر گرجی، حبیب‌الله حداد و حمید اصغری تتماج در فیلم تلویزیونی «دولت عشق» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی جدید «وطن،‌ای وطن» به کارگردانی «کنان ایر»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی سارا علی خان، الکس اونل، عمران هاشمی، اب‌های ورما، آناند تیواری، پراتیک یاداو و اشتون بست؛ براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد دختری جوان به نام اوشا مهتا است که در سال ۱۹۴۲ میلادی یک ایستگاه رادیویی زیرزمینی را برای گسترش پیام وحدت یبن انقلابیون هند علیه انگلیس راه‌اندازی کرد و تعقیب و گریز هیجان‌انگیزی را با مقامات بریتانیایی آغاز نمود که ...

شبکه۲ سیما

فیلم تلویزیونی «تاج محل» به کارگردانی «دانش اقباشاوی»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: حسین مرادی، کارگر ۶۰ساله آبادانی، بار‌ها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنا برخواست کارفرما اخراج کند. ولی این‌بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگر‌ها قائل شود. در این میان یکی از کارگر‌ها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود.

چند روز بعد که نوه پسری حسین به دنیا می‌آید، فرزندان حسین دو بلیت سفر به هند به او و مادرشان هدیه می‌دهند. چند شب بعد از جشن، ناگهان دو نفر مسلح به خانه حسین حمله می‌کنند و اموال نقدی موجود در خانه را به همراه هدیه‌های شب جشن می‌ربایند. حالا حسین و خانواده‌اش به کارگر معترض شرکت کشتی‌سازی مشکوکند که آن‌ها را تهدید کرده بود. پس از اتفاقات مختلف مشخص می‌شود سارق اتفاقا یکی از کارگران اخراجی به نام حمید است که با حسین رابطه دوستی هم داشته است. هنگام مراجعه پلیس به خانه حمید، او ...

عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویز وادی، تیما امیری، ابوذر کهن زاده، پیوش نظریه و جهانگیر میرشکاری در فیلم تلویزیونی «تاج محل» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، جمعه ۹شهریور ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره‌ بادیگاردی است به‌نام حیدر؛ که وظیفه‌ی حفاظت از مسوولان بلندپایه کشور را به‌عهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

در این فیلم سینمایی؛ پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» به کارگردانی «حامد کاتبی»، جمعه ۹شهریور ساعت ۸ از شبکه دوسیما پخش خواهد شد.

این انیمیشن داستان فردی به نام ریان است که به نیت زیارت امام رضا (ع) راهی سفر می‌شود و در این سفر با ماجرا‌های زیادی روبرو می‌شود. او به شهر مرو رسیده و ...

فیلم سینمایی «هیام» به کارگردانی «محمد درمنش»، شنبه ۱۰شهریور ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جهاد سعد، ریم علی، کفاح الخوص، عابد فهد، سامر عمران و رنا جمول خواهیم دید: حسان متولد حیفا، دانشجوی ممتاز مهندسی و تبعه انگلستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش هیام، از انگلستان عازم اردوگاه جنین در فلسطین اشغالی می‌شود. او قصد دارد پس از مراسم ازدواج با همسرش برای ادامه تحصیل به انگلستان برگردد.

جشن عروسی آن دو در یک محفل کوچک، اما گرم برگزار می‌شود. حمله گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به زوج جوان اجازه نمی‌دهد این دو، رنگ آرامش را بینند. آن‌ها که عازم انگلستان هستند در ایست بازرسی نظامیان صهیونیست از یکدیگر جدا می‌شوند حسان به نوع برخورد مأموران با آن‌ها اعتراض می‌کند، اما نتیجه اعتراضش بازداشت است، حسان بعد از رهایی از بازداشتگاه، در درگیری انقلابیون فلسطینی و اسرائیلیان زخمی می‌شود، اما به هر ترتیب خود را به هیام می‌رساند و از او می‌خواهد تا از منطقه بگریزند، اما هیام، تقاضای همسرش را نمی‌پذیرد و ...

شبکه۳ سیما

فیلم سینمایی «تروا» به کارگردانی «محمد علیزاده فرد»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: محمد که با دختر عمویش نامزد کرده است. پس از مدت طولانی در جستجوی کار بودن در نهایت به عنوان مجری در سازمان صدا وسیما که علاقه زیادی به این کار دارد مشغول می‌شود. او قرار است اولین اجرایش را در یک شب قبل از پخش سریال اوشین اجرا کند.

زمان ابتدای جنگ است و برادر دوقلوی محمد به نام حامد در جبهه به عنوان مسئول اطلاعات عملیات گردان عاشورا خدمت می‌کند. روزی که محمد برای اولین اجرایش آماده می‌شود در حین رفتن به سرکارش مورد حمله گروهک مجاهدین قرار می‌گیرد و توسط فردی به نام بهادر ترور می‌شود.

آن‌ها محمد را به خاطر شباهتش به برادرش حامد به اشتباه ترور می‌کنند. این گروهک مجاهد در خانه‌ای مخفی شده اند و به کار ترور و بمب گذاری مشغولند؛ که در همان روز این گروه شناسایی شده و بهادر دستگیر می‌شود. در بین گروه مجاهدین فردی با نام استعاری قاصدک که از عوامل انقلابیون هست، ولی با مجاهدین همکاری می‌کند. در پی پاکسازی خانه‌ای که در تصرف مجاهدین می‌باشد، جان سالم به در می‌برد که ...

لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز، علی استادی، افسانه چهره آزاد، پیام احمدی نیا و توماج بهزاد دانشی در فیلم سینمایی «تروا» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی «بهروز شعیبی»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان «سیانور» در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد. امیر و هما عضو سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب اسلامی پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند؛ ادامه همکاری با این سازمان و در نهایت بلعیدن سیانور یا زندگی و ...

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی جدید «تاوان» به کارگردانی «تراویس توت»، جمعه ۹ شهریور ساعت ۴۵ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی عبدالراگمن آدامز، آندره جاکوبز و بیر آدریانس خواهیم دید: تیو آبرامز معاون ادارة آتشنشانی کیپ تاون است. او که در یک عملیات اطفای حریق، دو نفر از همکارانش را از دست داده، دچار اختلال پس از حادثه شده و به اجبار به مرخصی ۵ ماهه آمده است. جلسات روانکاوی خانم دکتر نیز مشکلی را حل نکرده و او همچنان اجازه فعالیت دوباره ندارد. یک تماس مشکوک با همسر تیو (آنجلا) بر وخامت اوضاع می‌افزاید. آنجلا که خبرنگار است توسط فردی به نام سم در جریان یک پروژة فوق سری از سوی وزیر دفاع آفریقای جنوبی (دیوید گوردون) قرار می‌گیرد.

گوردون در پروژ‌های محرمانه، افراد زبدة نظامی و امدادی را که دچار اختلال پس از حادثه شده اند، با قرص‌هایی مخصوص و همچنین جلسات روانکاوی تحت تأثیر قرار داده و ضمیر ناخوداگاه آنان را به تصرف خود درمی آورد تا جنایات مدنظر او را انجام دهند و او بتواند بر قاره سیاه مسلط شود! گوردون و خانم دکتر روانکاو که در جریان اطلاع رسانی سم به آنجلا قرار گرفته اند، موجبات مرگ و خفگی آنجلا به دست شوهرش (تیو) را فراهم می‌کنند، اما ...

فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی «رضا میرکریمی»، جمعه ۹ شهریور ساعت ۸:۴۵ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم خواهیم دید دکتر عالم، جراح برجسته مغز و اعصاب است و اعتقادی به خدا ندارد. وی به صورت اتفاقی متوجه می‌شود پسرش تومور مغزی دارد. او می‌خواهد پسر خود را ببیند، ولی پسرش با هکلاسی هایش برای دیدن ستاره‌ها به کویر رفته اند. او نیز به دنبال پسرش رفته و در توفان شن کویر گیر می‌افتد و ...

مسعود رایگان، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» هنرنمایی کرده اند.
فیلم سینمایی جدید «مادر» به کارگردانی «نیکی کارو»، جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۴:۴۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جنیفر لوپز، جوزف فاینز، عمری هاردویک، گائل گارسیا برنال، پال ریسی و لوسی پائز خواهید دید جنیفرلوپز سال‌ها پیش در ارتش خدمت می‌کرده و برای به دست آوردن پول درگیر قاچاق اسلحه از ارتش آمریکا می‌شود.

افسران آمریکایی به طور سازمان یافته به گروه‌های خلافکار اسلحه می‌فروشند. جنیفر هم با مردی که درگیر این ماجراهاست ازدواج کرده و صاحب یک دختر می‌شود. او و همسرش با افسر رده بالای ارتش آمریکا کار می‌کنند تا این که او متوجه می‌شود همسر و افسر آمریکایی غیر از قاچاق اسلحه به قاچاق انسان و کار‌های کثیف دیگری نیز مشغول هستند.

او از ارتش جدا شده و هر دو نفر یعنی همسر و افسر آمریکایی را لو می‌دهد. اما او متوجه می‌شود این ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و لذا مجبور می‌شود برای پنهان نگه داشتن هویت دخترش او را به یک خانواده دیگر بسپارد و قول می‌دهد که دیگر سراغ دخترش نرود، چون آن‌ها قصد دارند از جنیفر انتقام بگیرند. بعد از سال‌ها که دخترش نوجوان شده او متوجه می‌شود که ...

شبکه۴ سیما

فیلم سینمایی جدید «آدم کش» به کارگردانی «دیوید فینچر»، پنجشنبه ۸ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مایکل فاسبندر، تیلدا سوینتون و چارلز پارنل آمده است: آدم‌کشِ اجیر‌شده قصه که قهرمان فیلم است را در آپارتمانی در پاریس، مشرف به اتاقی در هتل می‌بینیم. قاتلی آرام و بی‌حرف و دقیق که روز‌هاست منتظر هدف خود در هتل است.

با سررسیدن هدف او آماده شلیک می‌شود، اما شلیک به اشتباه به زنی که هدف با خود به اتاق آورده است برخورد می‌کند. آدم‌کش به سرعت پاریس را به مقصد خانه در دومینکن ترک می‌کند و رد خود را با مهارت می‌پوشاند.

هنگام بازگشت به خانه آدم‌کش متوجه به هم ریختگی خانه و رد خون در آن‌جا می‌شود. به همسر او در خانه‌اش حمله شده است و او در بیمارستان بستری است. گویا به دلیل عدم موفقیت آدم‌کش در پروژه پاریس کارفرما‌ها برای پاک کردن رد همه چیز به سراغ او و خانواده‌اش آمد‌ه‌اند.

آدم‌کش تصمیم به انتقام می‌گیرد. ابتدا در همان دومینیکن به سراغ راننده تاکسی‌ای می‌رود که حمله‌کنندگان را به خانه او رسانده بود و پس از به‌دست‌آوردن اطلاعات راننده تاکسی را می‌کشد و با اطلاعاتی که به دست آمده به سراغ کارگذارش در نیواورلئان می‌رود که وکیلی است که سال‌ها برای او کار جور می‌کند و رابط کارفرمایان و اوست. در آن‌جا او وکیل را هم می‌کشد و ...

فیلم سینمایی جدید «انجمن برف» به کارگردانی «ج. ا. بایونا»، جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی انزو ووگرینچیچ، آگوستین پاردلا و ماتیاس رکالت آمده است: در سال ۱۹۷۲ اعضای تیم راگبی دانشگاهی در اروگوئه به همراه همراهان و بعضا خانواده‌های خود با پرواز ۵۷۱ راهی سانتیاگو، پایتخت شیلی، شدند. پروازی که باید از رشته کوه‌های آند عبور می‌کرد. این پرواز، اما در وسط رشته کوه آند، در منتهی الیه غرب آرژانتین به کوهی برخورد و سقوط کرد.

از ۴۵ مسافر هواپیما ۲۹ نفر زنده ماندند. اما نبرد برای بقا از این لحظه به بعد برای این ۲۹ نفر شروع شد. سرمای استخوان‌سوز، نبود غذا و شرایط بسیار دشوار حیات در ارتفاعات، عامل تهدید جان‌هاست. محل سقوط آن‌ها توسط هواپیما‌های نجات قابل مشاهده نیست. تعدادی از مجروحان در روز‌های پس از سقوط بر اثر جراحات می‌میرند.

بازماندگان از طریق یک رادیوی سالم در هواپیما متوجه می‌شوند که پس از هشت روز جستجو برای نجات آن‌ها متوقف شده است. مشکل اساسی غیر از سرما، گرسنگی است. این افراد که تا جایی از خوراکی‌های داخل ساک‌های مسافران و جیره‌بندی آن‌ها تغذیه کرده‌اند حالا از گرسنگی در حال مرگ هستند. فرناندو پارادو که دوستانش او را ناندو می‌نامند، اولین کسی است که پیشنهاد می‌کند از اجساد سرنشینان هواپیما که همه دوستان و آشنایان هم هستند به عنوان منبع تغذیه استفاده کنند که ...

شبکه تهران سیما

انیمیشن سینمایی «لویی و لوکا در ماموریتی به ماه» به کارگردانی «راسموس اِی. سیورتسن»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

درخلاصه داستان این انیمیشن آمده است: الفی کلارک و دوستانش لویی و لوکا همیشه روی اختراعات کار می‌کنند. لویی دوست دارد که به ماه سفر کند، ولی آن‌ها هیچ منبع مالی در اختیار ندارند و یک موشک فضا پیمای کوچکشان را شهردار باعث خراب شدنش شد، ولی از طرف دولت به آن‌ها منابع مالی داده می‌شود که یک فضاپیما را طراحی و به فضا بفرستند. لویی و لوکا و فردی به نام ویک فورس با فضا پیما سفر می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که یک گوریل هم در انبار قایم شده و همین باعث می‌شود که اکسیژن بسیار کم شود و الفی برای آن‌ها پیام اضطراری می‌دهد که برگردند، ولی ویک فورس این خبر را ندیده می‌گیرد و ...

فیلم سینمایی «خرس قطبی کوچولو ۲» به کارگردانی «پیت دی ریکر»، جمعه ۹ شهریور ساعت۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماکزیمیلین آرتاجو، سلین وت و لیندر ولف آمده است: لارز یک توله خرس قطبی است که با پدر و مادرش در قطب شمال زندگی می‌کند. او به همراه دوست فوک خود، روبی برای نجات یک پنگوئن به نام کاروزو نا خواسته وارد قطار انسان‌ها می‌شوند و به جنوب می‌روند بعد از پیاده شدن از قطار وارد یک کشتی می‌شوند و ...

فیلم سینمایی جدید «سرزمین تاریک ۲: بازگشت» به کارگردانی «فنار احمد»، جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دار سلیم، بیرجیت هیورت سورنسن، استین فیشر کریستنسن خواهیم دید: مردی به نام سید در زندان است و همسرش از او جدا شده است. او یک فرزند دارد که برایش بسیار مهم است که بتواند او را ببیند. ولی به دلیل اینکه در زندان است و مرخصی نمی‌تواند بگیرد از دیدن او محروم است. همسر سابقش هم ازدواج کرده است و نمی‌گذارد که سید با پسرش صحبت کند.

پلیس از سید می‌خواهد که در مقابل آزادی مشروط به درون یک گروه مافیایی فروش مواد مخدر نفوذ نماید و اطلاعاتش را به پلیس بدهد. سید هم قبول کرده و از زندان آزاد می‌شود و با ترفندی وارد گروه مافیایی شخص پرقدرتی به نام مودی می‌شود. مودی کم کم به او اعتماد پیدا می‌کند، اما ...


شبکه نمایش

فیلم سینمایی «هدف پارالاکس» به کارگردانی «آلن جی پاکولا»، پنجشنبه ۸ شهریور ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی وارن بیتی، هیوم کرونین، ویلیام دنیلز، پائولا پرنتیس و کنت مارس خواهیم دید: لی کارتر گزارش‌گر تلویزیونی و دوستش جو فریدی از شاهدان ترور کاندیدای ریاست جمهوری، سناتور کارول و کشته شدن قاتل احتمالی او هستند. سه سال بعد، لی آشفته و پریشان نزد فریدی می‌آید و می‌گوید که تمامی شاهدان آن ترور یکی‌یکی کشته شده‌اند و نفر بعدی خود او است.

فریدی ابتدا باور نمی‌کند تا اینکه کمی بعد لی ظاهراً در اثر تصادفی می‌میرد. فریدی به یک استراحتگاه کوهستانی می‌رود که یکی از شاهدان در آنجا کشته شده و آستین تاکر، مشاور «سناتور کارول»، آخرین بار دیده شده است که ...

فیلم تلویزیونی «دولت عشق» به کارگردانی «حمید بهمنی»، پنج شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم به زندگی محمدعلی رجایی از دوران کودکی تا زمان کشته شدن می‌پردازد.
سیدجواد هاشمی، احمد میررفیعی، امیر گرجی، حبیب‌الله حداد و حمید اصغری تتماج در فیلم تلویزیونی «دولت عشق» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «جاده آرلینگتون» به کارگردانی «مارک پلینگتون»، پنج شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جف بریدج و تیم رابین خواهید دید: مایکل فارادی استاد دانشگاهی است که همسرش را در یک عملیات ضد تروریستی از دست داده و به تنهایی زندگی می‌کند. با آمدن یک همسایه جدید برای مایکل، رابطه دوستانه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد. اما رفتار‌های عجیب و تا حدی مشکوک همسایه جدید، باعث می‌شود مایکل به او مظنون گردد. به عنوان مثال او به هیچ وجه اجازه ورود مایکل به برخی از قسمت‌های خانه اش را نمی‌دهد. به همین خاطر مایکل گمان می‌کند او تروریست است. پس از این شک مایکل به تعقیب او می‌پردازد و وی را در حال گذاردن چند چمدان به داخل یک استیشن سازمان امنیت به همراه همکارانش می‌بیند. او به تعقیب اتومبیل مذکور می‌پردازد، اما ...

فیلم سینمایی «تعقیب سایه ها» به کارگردانی «علی شاه حاتمی»، پنج شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: در پی وقوع انفجار خودرویی، گروه تحقیق پلیس شروع به کار کرده و با کمک یکی از مجروحین حادثه، هویت و شماره خودروی عامل اصلی بمب گذاری شناسایی می‌شود. تیمور که سال گذشته در جریان توزیع موادمخدر دستگیر شده بود به ده سال زندان در دادگاه سنندج محکوم شده، ولی به قید ضمانت آزاد و متواری می‌گردد. با مراجعه پلیس به شخص ضامن، سایر دوستان تیمور از جمله فردی به نام بهرام شناسایی می‌شوند.

بمبگذاری توسط تیمور در خودروی دیگر و انفجار یکی از آن‌ها که باعث شهادت دو تن از مأموران خنثی سازی می‌شود پلیس را در یافتن عوامل بمب گذاری از جمله تیمور مصر می‌سازد. محل اصلی عاملین انفجار، شناسایی می‌شود و ...

جعفر دهقان، غلامرضا علی اکبری، سیدجواد هاشمی و رضا توکلی در فیلم سینمایی «تعقیب سایه ها» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «دادگاه» به کارگردانی «جان مادن»، پنج شنبه ۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


در خلاصه داستان فیلم با بازی جسیکا چستین، مارک استرانگ و دیوید ویلسون بارنس خواهید دید: الیزابت اسلون سردمدار کمپین بریدی به جرم انجام کار‌های غیر قانونی برای پیروزی کمپین خود به دادگاه احضار می‌شود.

او در ابتدا از پاسخگویی به سوالات قاضی طفره می‌رود، اما قاضی او را در شرایطی قرار می‌دهد که الیزابت مجبور به اعتراف می‌شود.

وی اعتراف می‌کند که به عنوان معروف‌ترین لابیگر واشنگتن در شرکت کول-کراویتز مشغول به کار بود. بیل استنفورد سناتور آمریکایی با لایحه‌ای به نام هیتون- هریس وارد شرکت کول- کراویتز می‌شود. با تصویب این لایحه خرید و فروش سلاح گرم در آمریکا برای همه اشخاص آزاد شده و سابقه قضایی و جنایی آن‌ها قبل از خرید بررسی نمی‌شود. الیزابت از طرف مدیران شرکت مامور می‌شود تا ...

فیلم سینمایی «درهم و برهم» به کارگردانی «هریشخان موکرجی»، پنج شنبه ۸ شهریور ماه ساعت‌۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی امول پالکار، بیندیا گوسامی و دیوین وارمی آمده است: شخصی که با راهنمایی‌های عموی خود توانست در یک شرکت معتبر شروع به کار کند با یک دروغ رئیس خود را گمراه می‌کند و حال برای از بین بردن آن دروغ مجبور می‌شود دروغ‌های دیگری هم بگوید که کار بیشتر خراب‌تر می‌شود و ...

فیلم سینمایی جدید «دعوت به یک قتل» به کارگردانی «استیون شیمک»، پنجشنبه ۸ شهریور ساعت۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا‌ای سانتوس و گیلز متی؛ درباره میراندا گرین، زن جوانی است که سال‌هاست به کتاب‌های کارآگاهی علاقه دارد. او توسط یک فرد ناشناس به یک جزیره دعوت می‌شود. در آنجا نه تنها با ذکاوتش یک پرونده قتل را حل می‌کند بلکه می‌فهمد که دعوت از طرف پدرش بوده است که ...

فیلم سینمایی «مردی بالاتر از همه» به کارگردانی «ویلیام ویتنی»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی وینسنت پرایس، چارلز برانسون، هنری هال و ریچارد هریسون؛ درباره یک دانشمند آمریکایی و افراد تیمش است که توسط مرد صلح طلب متعصبی به نام رابر گروگان گرفته می‌شوند؛ فردی که از کشتی هواییش، آلباتروس به‌منظور از بین بردن اهداف نظامی روی زمین استفاده می‌کند، اما ...

فیلم سینمایی «آیاپان و کوشیام» به کارگردانی «ساشی»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی پریثویراج سوکوماران، بیجو منون و رانجیت خواهیم دید: کوشی یک مرد جوان معتاد به الکل است که در ماشینش چند بطری مشروب دارد که توسط ماموران پلیس کشف می‌شود.

در ایستگاه پلیس آیاپان مسئول این پرونده است. کوشی با صحنه سازی آیاپان را در کارش شریک نشان می‌دهد که باعث می‌شود آیاپان اخراج شود و این آغاز دشمنی کوشی و آیاپان می‌شود که هر دو نفر با لجبازی به این دشمنی دامن می‌زنند با این تفاوت که پدر کوشی که فرد ثروتمند و با نفوذی است هم در این کار مداخله می‌کند، ولی کوشی که می‌داند آیاپان بیگناه است با پدرش مخالفت می‌کند، ولی نمی‌تواند او را متوقف نماید. کوشی و آیاپان ضرر‌های مالی زیادی به هم می‌زنند که ...

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «کرگدنی به نام ریکی» به کارگردانی «اروین بودیونو»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهید دید: ریکی، کرگدن مهربان و شجاعی است که در جنگل به حیوانات کمک می‌کند. روزی یک شکارچی شاخ او را می‌شکند تا برای تزئین خانه‌ی خود از آن استفاده کند. ریکی با از دست دادن شاخش غمگین و ناراحت می‌شود. تا این که دوست او، بنی، به او پیشنهاد می‌دهد که بروند و به دنبال شاخ بگردند.

در طول این ماجراجویی ریکی با حیوانات مختلفی روبه‌رو می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها نیز به پاس تشکر از او هریک چیزی به او هدیه می‌دهند و ...

فیلم تلویزیونی «دوچ» به کارگردانی «امیر مشهدی عباس»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: غلامرضا عاشق دوچرخه است و شاگرد اول کلاس. پدرش به او قول داده برایش دوچرخه بخرد، اما بیکار شده و به دلیل ساخت خانه به پدر یکی از همکلاسی‌های غلامرضا بدهکار است. همکلاسی که دوچرخه خوبی دارد به غلامرضا قول می‌دهد اگر در مسابقه دوچرخه سواری برنده شود با پدرش صحبت کند تا بدهی پدر غلامرضا را ببخشد. اما غلامرضا با دوچرخه کوچک و خراب خودش نمی‌تواند مسابقه دهد و برای به دست آوردن پول خرید دوچرخه تصمیم می‌گیرد کار کند. اما تنها کاری که از دستش برمی‌آید با سواد کردن یکی از پیرزن‌های روستاست.

بعد از تلاش بسیار و با کمک دوستش موفق می‌شود پیرزن را با سواد کند، اما ...
ثریا قاسمی، سروش جمشیدی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، کوروش زارعی و حسین عباسی در فیلم تلویزیونی «دوچ» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «کاپیتان نُوا» به کارگردانی «موریس تروبورست»، پنج‌شنبه ۸ شهریور ماه ساعت ۱۸از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی آنیک فیفر، برام بلنکستین و دنیا خیام؛ فیلمی در ژانر سفر به زمان است. نوآ زنی ۳۷ ساله است که در سال ۲۰۴۵ زندگی می‌کند. او توسط شخصی که خود باعث و بانی خرابی محیط زیست زمین شده است مامور می‌شود تا به سال ۲۰۲۵ برگردد و خود شخص را از انجام پروژه استخراج نفت در قطب شمال منصرف کند؛ که در هنگام سفر در زمان متاسفانه به دوران نوجوانی خود برمی گردد و کسی حرف او را جدی نمی‌گیرد، ولی ...

فیلم سینمایی «نبرد خرگوشی ۲» به کارگردانی «ویل گلوک»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جیمز کوردن و کالین مودی خواهیم دید: توماس و بیا با حضور همه دوستان‌شان، انسان و حیوان ازدواج کرده اند و پیتر رابیت به بنجامین بانی می‌گوید که با ازدواج توماس با بی کاملا خوب است تا زمانی که کشیش از تبدیل شدن توماس به پدری برای حیوانات یاد می‌کند. به نظر می‌رسد که پیتر دیوانه شده و به توماس حمله می‌کند و حیوانات دیگر را به سمت انسان‌ها هدایت می‌کند تا اینکه پیتر باعث می‌شود توماس روی بالن‌ها شناور شود.

این البته در ذهن پیتر است و او هنوز هم این بخش جدید از زندگی خود را می‌پذیرد. پس از ماه عسل، توماس به بی کمک می‌کند تا او بر روی کتاب داستان‌های فرزندانش بر اساس پیتر و دوستانش کار کند. پیتر از دانستن اینکه کتاب‌ها او را به‌عنوان شیطان نشان داده‌اند، کمی ناامید است. در بیرون، او با جانی تاون ماوس صحبت می‌کند که در مورد زندگی خود به عنوان یک موش متاهل با بچه‌ها صحبت می‌کند و پیتر نمی‌خواهد به این فکر کند که توماس و بی بدون او خانواده خود را تشکیل دهند. بیا سپس نامه‌ای از ناشر دریافت می‌کند که می‌خواهد کتاب هایش را توزیع کند که ...

شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «دستگیری یک قاتل» به کارگردانی «دامیان سیفرون»، جمعه ۹ شهریور ساعت۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی الکس گراونشتاین، آرتور هولدن و بن مندلسون خواهید دید: در یکی از شب‌های پایانی سال، فردی ناشناس ده‌ها نفر از مردم عادی را با تفنگ دوربین‌دار در چندین نقطه در شهر بالتیمور به قتل می‌رساند. الینور که یک پلیس جوان و بااستعداد، اما دارای سابقه مشکلات روانی از جمله افسردگی است به‌عنوان مسئول رسیدگی به پرونده انتخاب می‌شود. او موفق می‌شود قاتل مرموز که از مشکل روانی رنج می‌برد را پیدا کند که ...

فیلم سینمایی «تنهاترین سردار» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امام علی (ع) به شهات رسیده اند و مردم کوفه با امام حسن (ع) فرزند ارشدش بیعت می‌کنند. امام همانند پدرش قصد حمله به شامیان را دارد، ولی مشکلات و عهدشکنی کوفیان تمامی ندارد ...
ابوالفضل پورعرب، سیروس ابراهیم زاده، اکبر زنجان پور، داوود رشیدی، حسین گیل و افسانه بایگان در فیلم تلویزیونی «تنهاترین سردار» هنرنمایی کرده‌اند.

 شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «سنجاقک» به کارگردانی «تام شادیاک»، جمعه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کوین کاستنر، کتی بیتس، سوزانا تامپسون و ران ریفکین خواهید دید: پزشکی به نام جو دارو، عزادار مرگ همسرش، امیلی است که در آمریکای جنوبی کمک‌های پزشکی مردم نیازمند را تأمین می‌کرده و در تصادف اتوبوسی درگذشته است. موقع سرکشی به بخش اطفال جو احساس می‌کند که امیلی از تجربه بین مرگ و زندگی بیماران علاج ناپذیرش استفاده می‌کند تا با او ارتباط برقرار کند ...

شبکه فراتر (۴k)

فیلم سینمایی «توگو» به کارگردانی «اریکسون کور»، پنجشنبه ۸ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی ویلم دفو، جولیان نیکلسون، کریستوفر هیردال، مایکل گستن، مایکل مک‌الاتون و توربیورن هار؛ درباره دو شخصیت کلیدی در مأموریت حمل سرم به سمت شهر نوم آلاسکا در سال ۱۹۲۵ است. توگو یک سگ و ستاره فیلم است. توگو رهبر سگ‌های سورتمه‌ای است که قرار است سرم را انتقال دهند. این سگ باهوش‌ترین سگ در آن زمان بوده که با فداکاری که انجام می‌دهد از همه گیر شدن دیفتری جلوگیری می‌کند که ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها