بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی؛

بیش از ۸۶ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بودند

نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در نیمه دوم خرداد نشان می‌دهد ۸۶ و ۳ دهم درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه سرباز شبکه سه توانسته است بیش از ۲۰ درصد مخاطب به خود جذب کند.
نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در نیمه دوم خرداد نشان می‌دهد ۸۶ و ۳ دهم درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه سرباز شبکه سه توانسته است بیش از ۲۰ درصد مخاطب به خود جذب کند.
کد خبر: ۱۲۶۹۴۸۵

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، «سرباز» با ۲۰ و ۴ دهم درصد بیننده، توانسته رضایت ۳۵ و ۲ دهم درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند.

بر اساس نظرسنجی قبلی مرکز تحقیقات در نیمه اردیبهشت، این مجموعه ۲۴ درصد مخاطب را با کسب رضایت در حد زیاد ۵۰ و ۷ دهم درصد و بر اساس نظرسنجی این مرکز در انتهای اردیبهشت، این مجموعه تلویزیونی ۲۹ و ۴ دهم درصد مخاطب را با کسب رضایت در حد زیاد ۳۷ و ۶ دهم درصد به خود جلب کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها