نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اصحاب رسانه؛

تیرماه امسال نیروهای جدید به مدارس معرفی خواهند شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نشست با رسانه ها مطرح کرد؛

تامین کادر آموزشی طی دو سال آینده

به مدد همکاری های دولت با به کار گیری نیروهای انسانی جدید دیگر در دو سال آینده چالش نیروی انسانی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۷۵
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان امروز دوشنبه 29 مرداد ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: به مدد همکاری های دولت با به کار گیری نیروهای انسانی جدید دیگر در دو سال آینده چالش نیروی انسانی نخواهیم داشت.

((سلیمان حیاتی)) با اشاره به اینکه در سال تحصیلی آینده تمهیدات و اقدامات لازم برای عبور از بحران کمبود کادر آموزشی پیش بینی و اتخاذ شده است افزود: دانشگاه فرهنگیان باز راه اندازی شده همچنین با اعمال رتبه بندی به طور متوسط حقوق کارکنان تا 26درصد افزایش خواهد یافت افزون بر این با کادر آموزشی در آستانه بازنشستگی تمدید قرارداد همکاری صورت گرفته است. 11مدرسه در 2سال اخیر آسفالت شده و 17میلیارد تومان برای تجهیزات و 64میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در نظر گرفته شده است.

فعال سازی نهضت مدرسه سازی  و برچیده شدن تمام مدارس کانکسی شاه بیت اقدامات اداره آموزش و پرورش دشتستان در 2سال اخیر بود که به گفته حیاتی در حال حاضر 5پروژه مدرسه ساز در دست اقدام قرار دارد. همچنین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی و استخر دانش آموزی با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان در دست ساخت است. کارگاه هنرستان کاردانش هنر و ثامن الائمه برازجان تامین اعتبار شده  و سالن همایش ۳۰۰ نفره هم بزودی ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد:برای اولین بار 6 میلیارد تومان وام 4درصد  توسط بانک ملی پرداخت شده است.

این مقام مسئول گفت:یکی دیگر از اتفاقات خوب در آینده سامان دهی درآمدهای اختصاصی و سامان دهی تجهیزات است.

وی بیان کرد:برگزاری جشن آموزش نسیم قرآن،اجرای طرح 23روزه قرآن کریم  و 9هزار دانش آموز در طرح جابربن حیان پوشش داده شده اند.

حیاتی در خصوص کسب افتخارات دانش آموزان مدارس بیان کرد:کسب مدال طلای آقای علی زارع در المپیاد ریاضی سنگاپور و همچنین کسب مدال طلای خانم پرنیان نظام زاده در زمینه هوش مصنوعی دندانپزشکی و در مقطع متوسطه در طرح خوارزمی بیش از 50 رتبه اول ،دوم و سوم درسطح استان کسب کرده اند.

وی در پایان افزود:تعرفه درمانگاه فرهنگیان طبق تعرفه دولتی می باشد و طرف قرارداد با اغلب بیمه های درمانی موجود است.

 

تامین کادر آموزشی طی دو سال آینده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها